Ik denk aan een leuke all-inclusive cursus ergens (bijv. natural horsemanship in Frankrijk, schilderen in Italië, zoiets), of een rondreis met een niet al te saaie, suffe organisatie. Mag eigenlijk wel van alles zijn: creatief, sportief, survival, spiritueel/zelfontwikkeling. Een paardrijvakantie is ook leuk natuurlijk. Ik wil niet al te ver weg, het idee is vooral een beetje relaxen dus iets waar je geen 10 uur per dag in de bus zit heeft wel mijn voorkeur. De standaard reisorganisaties (Djoser, Sawadee, Shoestring, Kras, etc.) heb ik allemaal al bekeken, maar dat is vaak toch wel te ver weg. Het hoeft voor mij allemaal niet super exotisch, het is belangrijker dat ik er een beetje kan bijkomen.
Het is belangrijk dat het iets is dat ook leuk is om alleen te doen, en niet ineens 2x zo duur als je in je eentje komt, ofzo. Wie heeft er leuke tips? Het zou helemaal ideaal zijn als het inclusief vervoer was, en anders graag niet al te moeilijk te bereiken. Ik weet dat het kort dag is en dat ik nogal veel eisen heb, maar je weet nooit met wat voor leuke tips mede-bokkers kunnen aankomen, dus ik probeer het gewoon!