Augustus 2009, in je eentje weg, wat kan er nog?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nimue

Augustus 2009, in je eentje weg, wat kan er nog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 16:49

Door omstandigheden gaat de vakantie die ik gepland had waarschijnlijk niet door. Ik zoek nu iets anders om te doen, tussen zondag 9 en vrijdag 21 augustus. Ik wil een klein weekje weg, en liefst iets dat makkelijk te regelen is.

Ik denk aan een leuke all-inclusive cursus ergens (bijv. natural horsemanship in Frankrijk, schilderen in Italië, zoiets), of een rondreis met een niet al te saaie, suffe organisatie. Mag eigenlijk wel van alles zijn: creatief, sportief, survival, spiritueel/zelfontwikkeling. Een paardrijvakantie is ook leuk natuurlijk. Ik wil niet al te ver weg, het idee is vooral een beetje relaxen dus iets waar je geen 10 uur per dag in de bus zit heeft wel mijn voorkeur. De standaard reisorganisaties (Djoser, Sawadee, Shoestring, Kras, etc.) heb ik allemaal al bekeken, maar dat is vaak toch wel te ver weg. Het hoeft voor mij allemaal niet super exotisch, het is belangrijker dat ik er een beetje kan bijkomen.

Het is belangrijk dat het iets is dat ook leuk is om alleen te doen, en niet ineens 2x zo duur als je in je eentje komt, ofzo. Wie heeft er leuke tips? Het zou helemaal ideaal zijn als het inclusief vervoer was, en anders graag niet al te moeilijk te bereiken. Ik weet dat het kort dag is en dat ik nogal veel eisen heb, maar je weet nooit met wat voor leuke tips mede-bokkers kunnen aankomen, dus ik probeer het gewoon! :D Ik ben eigenlijk vooral op zoek naar aparte, persoonlijke tips. Dus geen links naar reisorganisaties, maar echt iets waarvan je zegt, ik heb het zelf gedaan en het beviel me goed, of ik ken iemand die het gedaan heeft.

Nadir

Re: Augustus 2009, in je eentje weg, wat kan er nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 18:31

Wat gaaf dat je alleen wil gaan! Ik zou dat bijv. nooit doen :D

Toevallig heeft bokker Countrygirl een hele leuke website: http://www.sonhocabana.nl/

Dit is in Portugal. Voor een paardrijvakantie kun je hier volgens mij wel terecht, en het is nog een prachtige omgeving ook. Neem anders eens contact met haar op, misschien heeft ze nog andere ideeën.

Succes, ik hoop voor je dat je nog iets leuks kunt vinden! :)

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 10:41

Nou, ik ben ook wel zo'n slapjanus dat ik dan dus wel alleen wil, maar wel een arrangement, en met een groep. Dus niet in mijn eentje backpacken in Ierland ofzo. ;)

Dat chalet ziet er wel mooi uit, maar een huisje huren wil ik dus niet. Ik zie mezelf daar al in mijn eentje doorheen dolen. ;) Daarnaast komt het voor één persoon gewoon ook heel duur uit.

Maar toch bedankt voor de tip. Ik ga hem onthouden voor als ik nog eens met een groepje ergens een huisje wil huren! :)

Nadir

Re: Augustus 2009, in je eentje weg, wat kan er nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:52

Dat is waar, daar heb ik niet bij stil gestaan.
Hoop voor je dat het nog gaat lukken!

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:57

http://www.businessgroup.nl/paardrij-vakantie.htm Op deze site staan echt veel verschillende paardrijvakanties, Er zijn heel veel verschillende dingen, dus dan zou je even moeten kijken of er iets tussen zit wat jou aanspreekt. :)

En ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien is er in dit topic [BRT] Paardrijvakantie voor studenten ook nog wel wat te vinden? Er staan namelijk niet alleen dingen voor studenten in, maar ook gewoon andere groeps/rijvakanties.

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 12:32

Thanks, Vinurr!

Ik ben 28, maar heb veel vrienden die nog studeren dus vind het echt geen punt om met een jongere groep op te trekken. Ik ga al die links eens op mijn gemak bekijken, wie weet zit er nog wat tussen! Het is natuurlijk al over een paar weken, maar it never hurts to try. :)

Waar ik vooral vaak tegenaan loop, is dat er zoveel dingen gebaseerd zijn op 2 personen. Ik wil echt een kant en klaar arrangement waarbij ik zo kan deelnemen, liefst iets met een groep. In dat topic over studenten werd gesproken over een 'ponykamp voor volwassenen', zoiets zoek ik een beetje. En dan ook nog goed bereikbaar... lekker veeleisend, ik weet het. ;)