Ik ben vorig jaar in Bulgarije geweest via Neckermann. Ook Sunny Beach. Het enige hoge toren Hotel op heel Sunny Beach Weet zo de naam niet meer. Was echt super! Tipje voor de jongelui: doe de kroegentocht
Ik ben vorig jaar in Golden Sands geweest. Veel mooier als Sunny Beach en iets minder toeristisch. In SB word het ene na het andere hotel uit de grond gestampt, met allemaal dezelfde vorm en kleuren.
GS heeft suuuperleuke winkelstraatjes, leuke clubs en een prachtig mooi strand. En voor iedereen die naar Nesebar gaat: is echt geen ene F aan. in 10 minuutjes ben je het hele schiereiland rondgelopen, was wel een leuk cafetje trouwens, daar hadden ze een terras op een soort boot naast het cafe zelf.
Ik zou ook iedereen aanraden om naar Shumen te gaan, prachtige stad, en ergens in de buurt in de bushbush zit een paardenfokkerij.
Ik kom net terug uit Sunny Beach! Was helemaal geweldig. Het is heel erg groot inderdaad, maar ook leuk als je niet perse hoeft te stappen. Veel leuke restaurantjes en heel veel winkeltjes.
Ik wenste echt dat ik tot september kon blijven
Mochten er nog mensen naar hotel Imperial of Amfora gaan, laat het me even weten please!!
Zo, nou Obzor is wel een heeeeeel rustig plaatsje We hebben heerlijk genikst, maar dat kon ook bijna niet anders, er was niks te doen. Het hotel was wel super, Helios Beach, all-inclusive en het viel me erg mee, eten was ook afwisselend en best lekker.(paar keer uit eten geweest, was lang zo goed niet) Het animatieteam was erg enthousiast en de bandjes en andere acts die er kwamen waren ook wel leuk. Alleen als je wilt stappen moet je hier niet zijn
ik ben begin juni al geweest.11 dagen naar hotel marvel op het zonnestrand.Maar aan het npprdelijke deel.gelukkig rustiger. ook 2 excursies naar het binenland geweest.mooi land
Ik ben nu al 3x in Bulgarije geweest! ( wil nog een keer ! xD ) Sunny beach is echt super!! Wij zaten daar in : sun city one. Echt heel mooi appartement! Heel groot met wasmashine airco alles!
En Nessabar zeker doen!! Super gezellig!! Erg leuke tarasjes net als in heel Bulgarije ! En supergoedkoop!
Oja en idereen die van wintersport houd: Ga naar bulgarijè! Super leuk& groot wintersport gebied! Erg gezellige ski&snowboard leraren ook! ( en als je er dan toch zit doe dan meteen een bezoekje aan het dorp Samakov! Super goedkoop en gezellig! )