Kamperen in Italie: door de bomen het bos niet meer zien!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iriscope

Kamperen in Italie: door de bomen het bos niet meer zien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 09:40

Na veel wikken en wegen en twijfelen hebben we dan toch besloten om dit jaar te gaan kamperen in Italie.
Ik ben echt helemaal gek op dit land, en ben er ook al best vaak geweest. Mijn vriend is er nog nooit geweest maar ik heb hem er helemaal enthousiast voor gekregen.
Nu was de bedoeling om naar het Lago di Trasimeno te gaan, of iets verder op, naar Bolsena.
Echter ben ik nu nog wat verder aan het kijken en kom ik nog veel meer moois tegen.
Echt rondtrekken zijn we niet van plan, wel wil ik een beetje centraal zitten zodat er verschillende mooie plaatsen en steden te bezoeken zijn met de auto.
Het moet ook wel een beetje te doen zijn met de auto, dus veel lager dan Trasimeno, uiterlijk Rome, willen we niet gaan.
Wie oh wie heeft de gouden tip?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 12:03

Ik zit ook bij lago di trasimeno :j Ik zit op camping badiaccia. Gewéldige camping, maar dat komt ook omdat er elk jaar dezelfde mensen komen :P

Castellignone del lago (hoe je het ook schrijft) is ook erg aan te raden, heel mooi dorpje, en ook daar zijn campings :) Dat ligt ook aan het lago di trasimeno.

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 12:06

Wat toevallig, wij gaan naar dezelfde camping :D (voor het eerst)

Iriscope

Re: Kamperen in Italie: door de bomen het bos niet meer zien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 21:15

Wij hebben uiteindelijk toch geboekt. Gaan naar Lago di Bolsena, ook erg mooi en ongeveer dezelfde omgeving als Trasimeno, alleen wat dichter bij de kust. Kan niet wachten om naar Orvieto en Perugia te gaan :)