Iemand wel eens een vakantie geboekt via vakantieveilingen.nl? Staan best leuke vakanties tussen, maar nu heb ik gisteren op t.v. iets gezien over vakanties boeken via internet die niet bestaan etc, dus ben ik een beetje huiverig.
Dus, iemand? Anders ga ik namelijk lekker naar het reisbureau!
pattison13
Geplaatst: 09-07-09 14:11
ik ga meestal gewoon lekker naar centeparks of aquadelta.
vind dat ook wel leuk en is ook een stuk goedkoper dan het buitenland.
Een oom van een vriendin van mij heeft dit gedaan! Is voor 36 euro een weekendje weg geweest Ik geloof dat het dus wel betrouwbaar is! Succes met het boeken van je vakantie en geniet ervan
Ik heb niet lang geleden de site zelf ook ontdekt. Zelf heb ik nog niks geboekt, maar kennissen van mij boeken daar geregeld en het bevalt ze iedere keer prima. Stiekem houd ik nu de site in de gaten voor als ik volgen de week vakantie hebt. Met dit weer is een las minute toch wel heel aantrekkelijk
Ik vind het wel erg jammer dat je je telefoonnr en bankrekeningnr op moet geven om je aan te melden, terwijl je het geld zelf over moet maken. Wat moeten ze dan met mijn rekeningnr.?
Nimue
Geplaatst: 13-07-09 16:56
Dat ziet er leuk uit, leuk idee! Wel lastig dat je niet kunt zoeken op de datum van de reizen, maar zeker de moeite om in de gaten te houden als je flexibel bent en goedkoop weg wilt.
Ik vind het er wel betrouwbaar uit zien, de vakanties worden aangeboden door externe bedrijven en die kun je nazoeken op internet toch?
heb er een nachtje hotel geboekt, kreeg keurig na 1 week de voucher opgestuurd. Zitten echt goedkope dingen bij, en je kan van te voren sowieso ff checken of het hotel/park etc wel bestaat!
ik heb daar ook gewonnen ! je bankrekening nmmer moet jedoorgeven omdat ze het automatische eraf halen !!
Blend
Geplaatst: 16-07-09 07:18
Ben afgelopen weekend weg geweest via vakantieveilingen.nl. Ik schrok er zelf gewoon van toen ik de veiling ook daadwerkelijk gewonnen had hahahaha. Ik had geboden op een 6 persoons caravan in Belgie en de veiling gewonnen op 60,-. We zouden eerst met een aantal mensen gaan als het zou lukken, maar later met bevestigen bleven alleen ik en mijn vriend over. De rest wilden/konden niet meer mee. Maar heb het met zijn 2tjes toch heel gezellig gehad!
En ik moest omdat het zo kort van te voren was bij het inchecken betalen, dus het werd niet afgeschreven.
60 euro voor zijn tweetjes is ook nog goed te doen, toch?
Ik vind de prijzen erg wisselen. Sommige dingen heel goedkoop, andere toch wel tegen de prijs aan die je ook op andere sites ervoor zou betalen. Het is dus blijkbaar even goed speuren, maar zo te lezen komen er echt wel leuke dingen uit!
Ben er ook mee bezig net had ik bijna de veiling gewonnen en kreeg ik een error zodat net iemand mij kon overbieden echt zooooo naai maar goed, nu maar weer proberen
sommige mensen kunnen echt niet bieden hoor die snappen het spelletje niet
pff ik ben nu een tijdje de biedingen aan het bekijken voor preston palace, maar mensen gaan gewoon van €65,- bieden ineens naar €90,-. dat heeft toch geen zin? vind die mensen niet lief.
die mensen bieden wat het hun waard is en daarna waarschijnlijk niet meer
heb er laatst over gemailed met vakantieveilingen, ze houden in de gaten of er geen medewerkers van hotels meebieden en zo dat bied gedrag kunnen ze ook weinig aan veranderen...
Ik heb er ook een weekendje Amsterdam gewonnen!! Ik heb gelijk geboekt en ik ga 28 augustus heen. Ben benieuwd... Ik moest het bedrag trouwens wel zelf overmaken. Dat zal dus wel aan de aanbieder liggen.
Super betrouwbaar hoor, bij mij in mijn omgeving doen meerdere mensen dit al! Weekendjes weg voor heel weinig geld en wat er staat klopt ook gewoon. Wel goed lezen, dat je niet op een reis naar Curacao biedt waar je dus nog een vlucht bij moet boeken!!!!
Heb nog een weekendje Duitsland liggen voor 60 euro en een wellnessarrangement inclusief overnachting voor 65 euro (twee personen incl ontbijt!), geen geld dus!
Mar_Nimbus
Geplaatst: 21-07-09 13:10
ik heb ook al een keer een week bungalowpark weerterbergen gewonnen via de veiling alles verder super geregeld je wordt echt binnen een paar minuten gebeld als je de veiling gewonnen hebt
Keet
Geplaatst: 21-07-09 13:10
idd, goed de beschrijving lezen
De hotelbonnen van de Fletchergroup kan je bij al hun hotels gebruiken, je hoeft hem dus niet te besteden bij het hotel waar je erop geboden hebt
Heb de veiling van een hotel in Limburg gewonnen, maar we gaan naar een hotel in Wassenaar
ja als je bied, en je wint de veiling, ben je verplicht hem af te nemen
daarom oppassen met het bieden op de preston palace arragamenten, de ene keer is het voor komend weekend, andere keer voor de maand augustus bijvoorbeeld