Mijn vakantie verslag van Spanje!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Mijn vakantie verslag van Spanje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 12:07

Gisteren ben ik teruggekomen van een weekje Spanje en ik wilde mijn verslag (en de foto's :D ) met jullie delen :)

Nou bij deze mijn Spanje verslag *D

Vorige week woensdag moest ik er om half 3 uit :Z M'n pa had ons naar het vliegveld gebracht en om 10 voor half 7 vertrokken we naar Malaga. Na dik 2 uur kwamen we aan, we moesten naar de transfer (een bus die iedereen naar t goede appartement brengt) en daar hebben we nog 3 kwartier in zitten wachten omdat sommige mensen de grootste moeite hadden om op tijd bij de bus te zijn (ongeveer een halve minuut lopen vanaf t vliegveld...) nouja toen op naar het appartement, eerst veel andere mensen afgezet dus na anderhalf uur ofzo waren we er := Nouja iets minder maar t duurde wel lang :+

Daar aangekomen boekten we meteen de dolfijnen cruise voor vrijdag. Toen konden we eindelijk naar onze kamer, en die viel op z'n zachts gezegd nogal tegen :=
Het was keuken, slaapkamer en woonkamer in een :x . Een bank waaronder je een bed kon uitschuiven waar de veren nog net niet doorheen sprongen en een matras met gaten erin, de kamer lag aan een drukke weg waardoor we nauwelijks in slaap konden komen, en bovendien was het ook nog heel licht tot een uur of 12 omdat die flutgordijntjes een bende licht door lieten.
Dus meteen de volgende dag gebeld dat we absoluut niet tevreden waren met de kamer, en gelukkig konden we, wel met een bijbetaling jammer genoeg, een grotere kamer krijgen, deze was echt veeeeeel fijner, koeler ruimer enz :+:
Die dag hebben we ook fietsen gehuurd en zijn we de hele boulevard afgecruised en hebben we dingen bekeken en 's middags op het strand gelegen.
Nou vrijdag was de dolfijnentocht aan de beurt *D Rianne en ik stonden met onze snufferd helemaal vooraan in die boot, kijken of we een vinnetje (of 10 :)) ) boven het water uit zagen steken. Op een gegeven moment zette de boot een scherpe bocht in naar links en zegt die kerel; (int engels natuurlijk) links van ons bevindt zich een groep dolfijnen van de normale soort. Nou binnen 1 seconde hingen wij zowat overboord om die beesten te zien :)) Die dolfijnen hebben we nog een tijdje gevolgd, we hebben nog ff geshopt in Gibraltar en toen gingen we weer met de bus naar 't appartement.
Afbeelding
Rots van Gibraltar
Afbeelding
En er was een Subway :))
Afbeelding
Richting het centrum van Gibraltar
http://www.youtube.com/watch?v=KnQ09_BKw_g
Het filmpje van de dolfijnen, en die geluiden op het eind zijn geen dolfijnen, dat zijn m'n vriendin en ik die hysterisch werden _O-

Op zaterdag gingen we naar Aqualand in Torremolinos, een soort Duinrell.
En feuj feuj feuj wat was daar een hoge glijbaan :oo
Afbeelding
Deze dus... Pff m'n buik zat zo'n beetje in m'n neus toen ik eraf kwam := We waren ook de enige meisjes die het durfden, verder alleen maar jongens *D :)) . Verder nog van veel meer glijbanen geweest natuurlijk, was heel leuk :D

Zondag was strand dagje
Afbeelding
Ons plekkie
Afbeelding
Op ons luchtbedje :D

Maandag gingen we naar Malaga, helaas hier geen foto's van omdat Rianne haar camera had laten liggen in een parkje daar := :x Dus die zijn we kwijt, toen we in het appartement aankwamen kon ik dus die politie gaan bellen omdat Rianne's engels ongeveer net zo goed is als jullie Zweeds.

Dinsdag ochtend zijn we eerst naar het politiebureau in Fuengirola gegaan, en die kerels daar behandelden onze zaak nou niet bepaald met zorgvuldigheid, die kerel sprak nauwelijks Engels en hij was de hele tijd grappen aan het maken met z'n collega.
Verder zijn we die dag nog naar de markt geweest, dat was wel leuk, lekker afdingen :D Er stonden trouwens op elk toeristisch plekje wel van die open koetsen met paardjes ervoor! Sommigen zagen er prima uit, maar bij anderen zag je de ribben al van 10 meter afstand := Dus die hebben we even geaaid :(:)
's middags weer naar het strand geweest en de koffer ingepakt en 's avonds uit eten;
Afbeelding
Let niet op het make up loze hoofd :')

Woensdagochtend om 6 uur ons bedje uit, en met de bus naar t vliegveld. Op de heenweg moest mijn beautycase apart verzonden worden (wel in hetzeflde vliegtuig maar bij een aparte balie) maar op de terugweg zei die Spanjaard dat ie gewoon meekon met de rest van de bagage.
Nou niet dus, op Schiphol was ie nergens te bekennen dus heb ik alleen aangegeven bij de balie voor vermiste bagage...
En vanmorgen werden we gebeld dat mijn koffertje in NL is *D Alleen hebben die sukkels 'm helemaal kapot gemaakt!!! Hij ligt helemaal uit elkaar :( _-:(

Maargoed, we kunnen de schade bij hun declareren gelukkig en de inhoud is nog wel compleet, maar mijn beautycase zelf ben ik kwijt..

Nou al met al een hele leuke vakantie, alleen jammer dat we die foto's van de camera dus kwijt zijn. Maar verder hebben we echt genoten! :+:

x_Jeanine_x

Re: Mijn vakantie verslag van Spanje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 12:10

Oeeehhh die glijbaaan is stoer :D

Leuk verslag :)

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 12:16

Leuk verslag, en idd die glijbaan! :wow:

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 13:19

Super leuk verslag!
Je hebt wel een beetje pech gehad zeg. Camera kwijt, beautycase kapot.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 13:24

xXLiekeXx schreef:
Super leuk verslag!
Je hebt wel een beetje pech gehad zeg. Camera kwijt, beautycase kapot.

Dat was inderdaad heel erg jammer, de inhoud van de beautycase zelf is ook helemaal verwoest helaas.. én Arke vergoed maar een deel van de schade! Echt belachelijk, dit is zó duidelijk hun schuld :n