Nou bij deze mijn Spanje verslag

Vorige week woensdag moest ik er om half 3 uit

Daar aangekomen boekten we meteen de dolfijnen cruise voor vrijdag. Toen konden we eindelijk naar onze kamer, en die viel op z'n zachts gezegd nogal tegen

Het was keuken, slaapkamer en woonkamer in een

Dus meteen de volgende dag gebeld dat we absoluut niet tevreden waren met de kamer, en gelukkig konden we, wel met een bijbetaling jammer genoeg, een grotere kamer krijgen, deze was echt veeeeeel fijner, koeler ruimer enz

Die dag hebben we ook fietsen gehuurd en zijn we de hele boulevard afgecruised en hebben we dingen bekeken en 's middags op het strand gelegen.
Nou vrijdag was de dolfijnentocht aan de beurt

Rots van Gibraltar

En er was een Subway

Richting het centrum van Gibraltar
http://www.youtube.com/watch?v=KnQ09_BKw_g
Het filmpje van de dolfijnen, en die geluiden op het eind zijn geen dolfijnen, dat zijn m'n vriendin en ik die hysterisch werden

Op zaterdag gingen we naar Aqualand in Torremolinos, een soort Duinrell.
En feuj feuj feuj wat was daar een hoge glijbaan

Deze dus... Pff m'n buik zat zo'n beetje in m'n neus toen ik eraf kwam

Zondag was strand dagje

Ons plekkie

Op ons luchtbedje

Maandag gingen we naar Malaga, helaas hier geen foto's van omdat Rianne haar camera had laten liggen in een parkje daar

Dinsdag ochtend zijn we eerst naar het politiebureau in Fuengirola gegaan, en die kerels daar behandelden onze zaak nou niet bepaald met zorgvuldigheid, die kerel sprak nauwelijks Engels en hij was de hele tijd grappen aan het maken met z'n collega.
Verder zijn we die dag nog naar de markt geweest, dat was wel leuk, lekker afdingen

's middags weer naar het strand geweest en de koffer ingepakt en 's avonds uit eten;

Let niet op het make up loze hoofd

Woensdagochtend om 6 uur ons bedje uit, en met de bus naar t vliegveld. Op de heenweg moest mijn beautycase apart verzonden worden (wel in hetzeflde vliegtuig maar bij een aparte balie) maar op de terugweg zei die Spanjaard dat ie gewoon meekon met de rest van de bagage.
Nou niet dus, op Schiphol was ie nergens te bekennen dus heb ik alleen aangegeven bij de balie voor vermiste bagage...
En vanmorgen werden we gebeld dat mijn koffertje in NL is

Maargoed, we kunnen de schade bij hun declareren gelukkig en de inhoud is nog wel compleet, maar mijn beautycase zelf ben ik kwijt..
Nou al met al een hele leuke vakantie, alleen jammer dat we die foto's van de camera dus kwijt zijn. Maar verder hebben we echt genoten!