Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).
Pff haha ik moet echt even nadenken ga er elk jaar wel heen en dan weet ik nu geen dingen.
Loose schreef:Luzern is echt heel leuk & mooi! Alleen niet super groot, zou er niet de hele dag rond kunnen lopen ofzo. Misschien kan je wel een rondvaart doen dan over het Vierwaltstädtersee.
Schieningeplatte (geen idee of je het zo schrijft) is ook leuk, dan ga je met zo'n treintje de berg op en dan kom je op zo'n vet mooie berg. Nouja kan het niet echt uitleggen maar is wel bijzonder.
Of lopen als je fanatiek bent.
Maar ik denk dat je tante misschien wel weet wat en waar het is als je ernaar vraagt.
Maar dat is wel echt iets om boven te wandelen. Ze hebben ook wel wat leuke winkels in Luzern!
Oja je hebt daar ook zo'n mooie brug en daar staan van die leuke huisjes aan, familie van mijn oom heeft er daar ook een. 
) is met ergens in een rivier stappen met een rubberbootje en dan je mee laten voeren met de stroming en dan ergens weer uitstappen. Heb het nog nooit gedaan, maar zou het altijd nog wel doen. Waarschijnlijk deze zomer. Het is dan niet vet ruig ofzo hoor, maar gewoon lekker met het water mee, gaat soms best snel maar niet zoals raften ofzo. 
Gewoon iets waar je na een uurtje wel weer bent uitgekeken. Solothurn zelf is trouwens wel een leuk stadje, maar niet erg groot (15.000 inwoners geloof ik).