Londen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cijsalover

Londen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 11:05

Hoi!
Mijn zus en ik willen binnenkort een weekje/weekendje Londen boeken. Omdat we nooit met het vliegtuig gaan, heb ik geen idee van prijzen, voordelige vluchten etc. Kan iemand me hier meer over vertellen? Of heeft iemand een site met goede betaalbare vluchten?
Alvast bedankt!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:09

Easyjet en Ryanair zijn het voordeligst en vliegen allebei meerdere malen per dag op verschillende luchthavens van Londen. Vanaf de luchthaven kun je dan met een (shuttle)bus of trein naar het centrum.

Je kunt een vlucht enkele reis boeken, dus als het voordeliger is om heen te vliegen naar luchthaven A en terug vanaf B, dan kan dat ook.

cijsalover

Re: Londen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 11:10

Oke, dankjewel! Ik zal eens even gaan kijken. :)

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:55

Ik ben zelf laatst nog met Easyjet gevlogen. Ticket was 75 euro retour inclusief alle toeslagen. Heen vloog ik naar London Gatwick, terug vanaf London Stansted.
Hou er rekening mee dat Engeland net iets strenger is in het naleven van de regeltjes. Je mag één stuk handbagage gratis mee en dat is daar ook echt één stuk. Heb je meer, moet je iets van 18 euro bijbetalen op het vliegveld. (Ik kon gelukkig mijn rugzak in mijn handbagage doen, dus ik had geen probleem).
Verder heb je ook bijkomende trein of buskosten. De bus van London centrum (Victoria) naar Stansted is 9 pond. De trein daarentegen is iets van 18 pond en qua reistijd maakt het niet veel uit. Kortom: neem de bus, is een stuk goedkoper.

Tel dus ongeveer 20 euro bij je vliegticket op om te komen waar je wezen moet in Londen :)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 20:48

[BI] London

Er loopt al een topic over Londen waar veel tips langs komen en waar je met verdere vragen ook terecht kunt.
Daarom hier een slotje.