Bangkok

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jipkip

Bangkok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 00:15

Wie is er geweest? :D

Ik ga in september 5 nachten (stop over richting australie) en ik vben erg benieuwd! Die hostels zijn erg goedkoop. Kan ik verwachten dat ik in zo'n hostel zonder kakkerlakken slaap of kan ik beter op zoek naar een wat duurder hotel? En waar zijn jullie allemaal geweest, wat moet ik zeker zien?!

groetjes

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 00:27

Ik ben in Bangkok geweest, ook als stop richting Down Under :D !

Ik vond het vreselijk, veel armoede, bedelaars, stank, straathonden, chaos... Ik heb in een 5* hotel (Ambassador) overnacht en was daar erg blij mee.

Erg veel heb ik daar niet gezien, heb een beetje door de stad gedwaald en dus ook de niet toeristische omgeving gezien, sloppenwijken dus; zeer bedreigend ! Ben ook in erg luxe shopping mal geweest dat werd bewaakt door ventjes die amper groter waren dan de automatische wapens die ze bij zich hadden.

Ik hoop dat jouw bezoek aan deze stad positiever is......!!

laulau85

Re: Bangkok

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 08:44

Ik ben een jaar of 6 terug in Bangkok geweest en vond het er prachtig!

Ja er zijn inderdaad sloppenwijken zoals in heel Thailand maar heb je er totaal niet bedreigd gevoeld.

Verder is Patpong heel leuk wat betreft winkeltjes en kraampjes met nep-artikelen. Het ligt alleen wel midden in het Red Light district van Bangkok maar buiten dat ze je binnen proberen te lokken soms heb je er echt geen last van. Je kan er trouwens ook heel lekker eten bij eettentjes in de buurt (ons hotel lag tegenover Patpong...)

Daarnaast is een tripje met de watertaxi leuk als je naar de paleizen etc gaat. Die zijn echt heel mooi! Hier een foto van ons met een bewaker voor een van de paleizen. Die man ging bijna van zijn houtje het was toen boven de 40 graden...