wachten...heel lang wachten, klagen, mopperen, twaalf keer naar de wc gaan. Hopen dat het eten snel komt, als het eten er is klagen over de kwaliteit er van, vervolgens mopperen omdat je zo lang moet wachten voor je tafeltje weer leeg is en je dat weer in kunt klappen. Zestienhonderdkeer gaan verzitten en de stand daarvan bijhouden.
Achter de rug van de stewardes stiekum bedenken wat voor een make-up zij toch allemaal op haar gezicht heeft zitten.
Zuchtend door het blaadje van de luchtvaartmaatschappij bladeren. Nog harder zuchtend de tax-free producten bekijken en je realiseren hoe nutteloos en duur die zijn.
Sudokuen terwijl je daar niets van snapt maar het toch niet opgeven. Eindeloos simpele woordspelletjes doen, de tekst van een liedje wat je al heel lang niet meer gehoord hebt proberen uit je geheugen te achterhalen (boheminan rhapsodie bijvoorbeeld werkt heel goed) breien, effe rondlopen. Balen dat iedereen om je heen slaapt en jij niet, snakken naar een sigaret en zo kan ik er nog veel meer bedenken. Ik heb dan ook een gruwel hekel aan vliegen, maar ga toch om de paar jaar naar zuid africa naar familie. En die vlucht daar baal ik al bij voorbaat van.