De dam dus. De magere brug (in het donker) carre het paleis (als je dus op de dam bent..) parkietjes in het vondelpark om maar wat beessies op de foto te zetten
Centraal station staat helaas nog altijd in de steigers, dus daar valt niet veel van de fotograveren.
De Dam, Museumplein, Vondelpark... Verder weet ik nog wel wat mooie plekken maar dat ligt allemaal niet zo centraal en dat is zonde als je maar 2 dagen hebt.
ook leuk om een fiets of step te huren! (of een tocht te doen), ik heb tweemaal bij Yellowbike een toch gedaan. Krijg je echt een leuke impressie van de stad!
Ik zou sowieso ook lekker veel fotograveren in de jordaan en sowieso op de grachtengordel. Als je een ramptoerist bent dan kan je mooi de verzakte panden aan de vijzelsgracht op de foto zetten
sjorsie
Geplaatst: 08-06-09 14:48
Waterlooplein, Albert Kuyp, de Dam met de Bijenkorf natuurlijk, als het mooi weer is naar het Leidseplein een drankje drinken op t terras, erg gezellig, zorg dat je een OV dagkaart hebt dan kan je steeds weer de tram pakken, wel zo makkelijk. Tsja en als je ervan houd kan je naar het museumplein, naar een van de grote musea hier. Waterfiets huren is ook leuk, maar stinkt wel hahahaha
Anoniem
Geplaatst: 08-06-09 14:49
Het is fotograFeren.....
Uhm.. de grachten, vondelpark, de dam, de 9 straatjes, omgeving van de Kinkerstraat is ook wel mooi, Albert Cuyp..