Slaapplek Sydney Oud en Nieuw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Michelle_

Slaapplek Sydney Oud en Nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 19:22

Ik en een bokker gaan backpacken in Australie en willen dan oud en nieuw vieren in Sydney. Nou weet ik dat je er vroeg bij moet zijn om iets te boeken omdat het snel vol zit. Weet iemand, het liefst uit eigen ervaring, een goed hostel voor die periode die niet meteen 3 keer over de kop gaat qua prijs? Volgens mij betaal je overal wel meer maar naar mijn idee zit er nog wel verschil in dat de een bijv 2 keer zoveel vraagt en de ander 3 keer zoveel (om even een voorbeeld te noemen). Ik heb zelf al wat gezocht maar vind het nog vrij lastig, ook omdat ik niet weet wat een goede plek is en bij sommigen kan je nog niet boeken voor die periode.

Denk dat we rond 28 dec aankomen en dan voor iets van 5 nachten wat zoeken (moeten we nog even overleggen). Dorm room is oke, daar moeten we sowieso tijdens de reis maar aan gaan wennen haha. Als een plek wat meer buitenaf veel goedkoper is valt dat te overwegen.

Als iemand andere ideeën heeft mag je die ook aandragen. Het liefst slaap ik via via bij mensen thuis. Bokker en ik hebben beiden al rond gevraagd in kennissen kring of er iemand familie in Sydney heeft maar is nog niet gelukt. Is hier iemand die iemand kent die slaapplek heeft? Snap dat het wat lastig is omdat mensen niet snel 2 vreemde meiden in huis nemen ;)

Psydoxy

Re: Slaapplek Sydney Oud en Nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 00:35

Hallo, wij zijn met oud en nieuw ook in Sidney! We hebben al geboekt, geen idee welke hostel want m'n reisgenoot heeft 't geregeld. Je bent verplicht om minimaal 7 dagen te boeken, en wees er inderdaad snel bij. Wij hadden 20 adressen gekregen en 18 bleken al volgeboekt! Succes

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 15:27

Ik heb vandaag nog gezocht en er zit idd al heel veel vol := Wist dus niet dat je er zó vroeg bij moest zijn. Wordt nog een leuke zoekactie om iets te vinden...

classic_life

Re: Slaapplek Sydney Oud en Nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 06:28

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 12:23

Ik heb inmiddels al wat geboekt maar toch bedankt :)