Wie wil er met mij naar Italie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

superbig

Wie wil er met mij naar Italie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 23:41

Hallo allemaal!
Al erg lang wil ik graag een keer naar het buitenland en ik vind dat ik deze zomer maar eens wat moet ondernemen.
Ik ben al jaren niet meer op vakantie geweest en heb het gevoel dat ik heel wat mis.
Ik zit er al erg lang aan te denken om naar Italie te gaan omdat het me een erg mooi land lijkt.
Graag zou ik er 2 a 3 weken heen gaan om daar wat met paarden te gaan doen. Iets met paarden en toerisme of iets dergelijks.
Zo kan ik ook eens van een andere cultuur snuffelen en zien hoe het er daar aan toe gaat. Aangezien ik in een klein, beschermd, boerengat woon, maak ik erg weinig mee en kom ik elke dag zo ongeveer dezelfde mensen tegen.
Hopelijk doe ik er dus veel ervaring op en word het erg leerzaam.

Ik heb alleen nog een probleempje:
Het lijkt me niet zo'n goed plan om alleen te gaan.
Je weet maar nooit wat er kan gebeuren. En met z'n tweetjes lijkt het me gewoon een stuk gezelliger!
ook qua taal zou het ook wel fijn zijn dat je ook eens gewoon nederlands met iemand kan praten.
Al mijn vriendinnen gaan of met hun vriend op vakantie, hebben geen geld of moeten werken....
Dus nou wou ik eens kijken hoe zo'n oproep op Bokt uitpakt!
Via www.yardengroom.com heb ik al het een en ander gelezen wat mij wel wat lijkt.
Dus... wie voeld hier wat voor!
Natuurlijk gaan we voordietijd wel een paar keer kennis maken zodat we elkaar een beetje leren kennen.
Het zou leuk zijn als je ook ongeveer van mijn leeftijd bent ( 23 ).
Ik heb er erg veel zin in! Dus ik hoop dat er iemand reageert!
Groetjes Karin!