country rose ranch in tsjechie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

country rose ranch in tsjechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 21:02

zoals beloofd hier wat foto's van mijn (verkorte) vakantie in tsjechie.
1 de toegang
Afbeelding
2 de luxe kamer
Afbeelding
3 de badkamer die via de slaapkamer bereikbaar is.
Afbeelding
4 het pension voor de gasten
Afbeelding
5 de bar
Afbeelding
6 de zadelkamer
Afbeelding

de beestjes

1 tessa ( duitse herder)
Afbeelding
2 kotska de huiskat
Afbeelding
3 sissy (arabier x quarter)
Afbeelding
4 kay jay ( quarter)
Afbeelding
5 lena ( quarter)
Afbeelding
6 dexter (quarter red dun)
Afbeelding

een paar kiekjes vanuit de lucht
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ondanks mijn heimwee naar huis heb ik een leuke tijd gehad op de ranch en ik kan iedereen die van de natuur en paarden houdt adviseren om een keer naar de ranch op vakantie te gaan. de eigenaar is heel gastvrij ende ranch is werkelijk schitterend gelegen. al wandelend of te paard kom je reeen en wilde zwijnen tegen en in de tuin de meest prachtige vogels. de kamers zijn ontzettend mooi en luxe en elke ochtend verse warme broodjes als ontbijt. in tsjechie kun je heel goedkoop je inkopen doen en uit eten gaan. ik ben 2x uit eten geweest met jan en voor een euro of 15 eet je je helemaal vol met biefstuk en salades.tsjechie is een gigantisch mooi land met heel veel natuur. echt een aanrader dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 21:49

Wat een geweldig mooie omgeving zeg!! Mooie foto's ook!! Vind de naam van de kat een beetje appart.
Jammer hoor dat je het er niet uit kon houden kan me wel voorstellen dat je het er wel erg leuk heb gehad.

ninaricci85

Re: country rose ranch in tsjechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 22:04

ik weet ook niet of ik die naam zo goed schrijf maar koska is het tsjechiessche woord voor kat.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 23:48

Ook nog foto's van je buitenrit? Die zou je toch de eerste middag toch gaan begeleiden daar?

Ik vind dit echt mooie foto's... ik zou er zo heen willen gaan :D :j

Op welk paard heb jij eigenlijk gereden... of allemaal misschien? Welke beviel het beste?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 23:53

Hebben ze ook een website?
En een red dun quarter ruin met de naam Dexter komt me bekend voor: weet je zijn afstamming?

Edit: website gevonden, en het is idd het paard dat ik dacht dat het was. Wat grappig dat hij nu in Tsjechie staat!
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 13-05-09 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 23:55

Cassidy schreef:
Hebben ze ook een website?
En een red dun quarter ruin met de naam Dexter komt me bekend voor: weet je zijn afstamming?

:j http://www.country-rose-ranch.nl/

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 23:56

Als je had gezegd dat het in nederland was had ik het denk ik ook geloofd.
Maar ziet er wel leuk en vooral netjes uit.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 05:30

leuke fotos zeg :)

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:05

Zou je daar gaan werken? :) (omdat je over heimwee spreekt en terug bent gekomen)

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 11:11

ik heb niet gereden daar. die mensen die wilden komen rijden hadden totaal geen ervaring en de paarden waren gewoon nog te fris voor die mensen omdat ze al sinds de winter stilstonden. het was de bedoeling dat ik zou gaan rijden maar dat is er niet van gekomen helaas
@ spekkie: ik zou daar 3 weken gaan werken om de paarden in conditie te brengen voor de zomer.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 12:44

Mooi daar zeg! Jammer dat je niet gereden hebt, daar kwam je immers voor, maar dat is haast ook niet haalbaar als je er maar 4 daagjes zit he en 'omkomt' van de heimwee..jammer dat je werkreis mislukt is, maar ach, dan weet je dat ook weer, dat dat m niet gaat worden ;)
Je hebt nu eindelijk lekker een thuis, je katten en je kinderen, dus je hoeft nu niet meteen alles weer te willen..en dat is een goed teken, dat je thuis miste, want dat had je voorheen niet ;) Dus je hebt geleerd :)

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 13:40

lonneke schreef:
ik heb niet gereden daar. die mensen die wilden komen rijden hadden totaal geen ervaring en de paarden waren gewoon nog te fris voor die mensen omdat ze al sinds de winter stilstonden. het was de bedoeling dat ik zou gaan rijden maar dat is er niet van gekomen helaas
@ spekkie: ik zou daar 3 weken gaan werken om de paarden in conditie te brengen voor de zomer.
Wat jammer!
Ik heb zelf ook last van heimwee, dus ik weet hoe het voelt! Toch zonde dat je niet hebt doorgezet (het was maar drie weken), maar misschien komt er in de toekomst nog een kans waar je dan wel klaar voor bent :)

(Ik ben zelf op mijn 20e naar Wales gegaan voor vijf maanden, toen ik na twee weken alweer thuis was omdat ik erge heimwee had. Nu ben ik op mijn 23e naar Sint Maarten gegaan voor vijf maanden, ik wilde het toch nog een keer proberen. Ik had vier weken ontzettende heimwee, toch doorgezet, en daarna heb ik de tijd van mijn leven gehad en heb ik er zes maanden gezeten :)) )

Dus: :(:) en toch leuk dat je nog een berichtje hebt geplaats met al je foto's! Ziet er mooi uit :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 17:23

lonneke schreef:

Waarom kon jij dan alsnog niet rijden als je daar kwam om ze op conditie te brengen??

Zonde, want nu heb je daar een week gezeten zonder te doen waarvoor je kwam.

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:54

Leuk dat je er veel plezier hebt gehad :) .

Als je Kotska schrijft klinkt het ook apart, maar op z'n Tsjechisch schrijf je kočka, dan is het al minder gek ;) .