Hotel in Londen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SuSem

Hotel in Londen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 13:31

Hallo allemaal,

In augustus ga ik misschien een weekendje naar Londen met mn vriend, nou zijn we op zoek naar een leuk hotelletje, het liefst in het centrum en niet al te duur.. Hebben jullie tips?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:35

Als je er toch alleen maar slaapt, doucht en ontbijt:

http://www.travelodge.co.uk

Er zijn er ongeveer tien van die keten in Londen, dus je hebt de keuze. Schoon, netjes en niet duur. Ik heb er iig goede ervaringen mee, heb in twee verschillende overnacht en ook in Glasgow.

Denise_84

Re: Hotel in Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:37

Haha, ik weet niet wat je wilt maar ik heb ooit met een vriendinnetje in EasyHotel geslapen. Is van Easyjet en ik heb me echt kapot gelachen! Kamers zijn groot maar we hadden bijvoorbeeld geen raam, een oranje muur en verder eigenlijk niets. Geen ontbijt (kan om de hoek) en een hele kleine douche met WC.

Is echt super goedkoop, ligt centraal en is schoon.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 19:02

Karin schreef:
Als je er toch alleen maar slaapt, doucht en ontbijt:

http://www.travelodge.co.uk

Er zijn er ongeveer tien van die keten in Londen, dus je hebt de keuze. Schoon, netjes en niet duur. Ik heb er iig goede ervaringen mee, heb in twee verschillende overnacht en ook in Glasgow.

Bedankt voor je reactie, in welke hotels heb jij gezeten?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 20:58

Sowieso in Covent Garden, de andere weet ik zo even niet uit mijn hoofd, is alweer een jaar geleden.

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 19:37

weet niet wat je budget is, maar ik heb de laatste keer in The Edward Lear hotel gezeten, beetje toeristenklasseprijs, wel lekker centraal aan het begin van Oxford street (shoppppping :-) ) en om de hoek van Marble Arch. Kamers voor Londense begrippen met goede bedden en schoon. Verder wel een oud hotel (maar dat zijn de meeste), ben al heel wat keren naar Londen geweest en vond dit hotel in deze prijsklasse wel echt een aanrader!

Have fun in Londen!! Londen is echt te gek!!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 19:51

heb even gekeken, maar dat hotel is qua meer dan het dubbele duurder dan hierbovengenoemde hotels..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 19:52

Royal Guards Hotel ga ik van de zomer heen :j volgens recenties is dat een goed hotel, en niet duur :)

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:23

Er loopt al een topic over London waar je deze vraag ook in kunt stellen [BI] London
Hier een slotje.