Weekendje weg met leuke dagvulling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kelly_ov

Weekendje weg met leuke dagvulling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 12:10

Hallo allemaal!

Ben op zoek naar een leuke stad/plaats om een weekendje naartoe te gaan. (zaterdagavond/middag aankomen, zondagavond terug)

Nou is dat niet zo moeilijk te vinden, maar ik wil wel graag wat te doen hebben die zondag. Dus niet wandelen door de omgeving of winkelstraat, maar echt iets leuks. :D Iemand suggesties?

Mariekje22

Re: Weekendje weg met leuke dagvulling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 12:12

weekendje naar arnhem, en dan naar burgers zoo...

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 12:12

ja naar zoiets ben ik ook op zoek. Dus ben benieuwd naar reacties. ( Ik zou het liefst naar iets bij de belgische kust willen. )

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 12:14

Ik ben laatst met mijn vriend op een zaterdag naar Sanadome geweest http://www.sanadome.nl en daarna zijn we naar Apeldoorn gegaan http://www.secret-garden.nl (super lekker ontbijt) en zaterdag avond hebben we gegeten bij de argentijn El Toro. En een super leuk weekendje gehad :)

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 12:14

Wij zijn laats een weekendje naar middelburg geweest. Kunt daar erg leuk eten en winkelen. In de buurt is ook genoeg musea etc en je it zo aan het strand. Van daaruit zijn we ook naar rotterdan voor diergaarde blijdorp gegaan. Was erg leuk :D

kelly_ov

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 12:19

AaronYve schreef:
Ik ben laatst met mijn vriend op een zaterdag naar Sanadome geweest http://www.sanadome.nl en daarna zijn we naar Apeldoorn gegaan http://www.secret-garden.nl (super lekker ontbijt) en zaterdag avond hebben we gegeten bij de argentijn El Toro. En een super leuk weekendje gehad :)

We zijn laatst naar de Apenheul geweest, anders had ik idd ook Sanadome gecombineerd met zoiets...maarja al gehad....

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 12:38

Kom naar de Apenheul :D Superleuk en gezellig :j .
en verder hebben we hier nog Paleis het Loo, en de juliana toren, maar das meer voor kleintjes :P
En je zit hier op de Veluwe, dus je kunt wandelen en fietsen zoveel als je wilt :P

kelly_ov

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 12:55

Ben laatst al bij de Apenheul geweest...eigenlijk had ik dat moeten 'bewaren' en er een nachtje hotel aan moeten plakken...

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:00

Ik ben net terug van een weekendje Zandvoort! Vrijdag aankomst en zondagmiddag weer naar huis.. Wij hebben zaterdag overdag 2 uur gestept met zijn allen, echt super leuk, wel beetje vermoeiend!! Daarna tussen de middag lekker gegeten en om 3 uur gemeld om te gaan strand golfen!! Echt super gaaf, want het was vrij moeilijk en je zag vaker zand vliegen als de bal!!

"s avonds weer lekker gegeten en toen de kroeg in!! Super geslaagd weekend...

kelly_ov

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 13:32

Zandvoort lijkt me ook leuk, punt is alleen dat vriend in Noordwijk woont en we het dus wel een x gezien hebben met zon, zee, strand.... Heb wel een hoop eisen en 'maars' he, verschrikkelijk haha

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:05

[LZP] > [BI]

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:22

kelly_ov schreef:
Zandvoort lijkt me ook leuk, punt is alleen dat vriend in Noordwijk woont en we het dus wel een x gezien hebben met zon, zee, strand.... Heb wel een hoop eisen en 'maars' he, verschrikkelijk haha

Ik kom uit Overijssel, dus ik vond het top!! Misschien de Hunnebedden in Drenthe een idee :D !! nee, gein.... Ik ben trouwens een x in preston palace in Almelo geweest, wel vrij prijzig maar GAAAAAFFFF!!!!!

kelly_ov

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 14:27

Heb ik ook wel eens wat over gehoord, maar is dat niet een 'familiebunker' om het zo maar even te zeggen :D. Of valt dat wel mee?

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:30

weekendje Den haag,, dichtbij scheveningen..
veel te doen.

weekendje naar valkenburg