We're going to Miami!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Girley_

We're going to Miami!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 20:10

Hallo Bokkers!

Ik ga eind mei voor 3 nachtjes naar Miami in mijn eentje, ik ga een cursus Zumba Instructor volgen van een dag.

Zijn er Bokkers die ervaring hebben met Miami? Welk hotel is goed en voor goede prijs in de buurt van de shoppingmalls? Tips m.b.t. auto/incl navigatie huren? Wat moet ik zeker hebben gezien? Wat zeker niet?

Alvast hartelijk bedankt!

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 23:00

Ik ben 4 weken geleden naar Miami geweest, voor 4 dagen maar. Ik vond Miami op zich erg tegenvallen ten opzichte van wat je ervan hoort. Ik hoorde hele verhalen over Ocean Drive en South Beach, maar viel me toch wel een beetje tegen... (moet ik wel toegeven dat ik redelijk verwend bent vanwege de stranden op Aruba) maar vond south beach meer iets weghebben van Scheveningen ofzo.

Verder heb ik geen ervaringen met hotels, ik zat zelf in een hostel in south beach en heb alles met de bus gedaan. De Dolphin Mall is een supergave shopping mall, maar we waren toen vanaf South Beach wel 2 uur onderweg.

Verder vond ik het wel gaaf hoor, over het algemeen, alleen met de verwachtingen die ik had vond ik het tegenvallen. Maar wel een leuk weekendje gehad. We hebben een bustour gedaan en veel interessante plekken gezien en veel informatie gekregen, daarna een boottocht langs de huizen van alle bekende sterren. We zijn ook nog bij little havana geweest, maar dat is écht little. Ik heb verder wel een super leuke weekend gehad.

Zumba Instructor, wel erg gaaf zeg. Ik wist niet dat ze dat in Nederland ook hadden. Ik doe op de sportschool op Aruba ook elke week trouw mee met de zumba lessen, haha, vind het wel vet, maar onwijs zwaar. Leuk dat je daarvoor instructeur gaat worden.

Veel plezier in ieder geval! En succes met de opleiding!
Laatst bijgewerkt door dutchy_ op 12-05-09 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 23:01

Oh haha, ik zie nu pas dat je op curacao woont, vandaar Zumba :+ .... Dan zal voor jou het strand in Miami ook enorm tegenvallen... ;)
Maar succes en veel plezier!

Girley_

Re: We're going to Miami!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 03:20

hahah grappig :D ik ga gelukkig niet voor het strand, ik ga lekker uitwaaien, die cursus doen, lekker eten en drinken en shoppen :D dus die bustour is wel een aanrader? en hoe kom ik dan het beste in Ft Lauderdale, ik neem aan dat ik daar niet zomaar met openbaar vervoer kan komen?

Hotels zijn peperduur zeg, en nog allemaal zonder ontbijt ook nog! Ik kies er wel eentje die binnen een straal van 10km van het centrum zit denk ik. Die echt in de stad zitten worden niet echt aangeraden geloof ik!

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 05:22

Als je echt tips wil hebben kijk eens op www.allesamerika.com
De site heeft ook een forum (links in het rijtje) en daar staan
best handige tips tussen ;)

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 16:37

Thanks!!!

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 00:07

Hotels waren inderdaad onwijs duur, wij zaten in een hostel op South Beach. Maar was wel ver van downtown vandaan. Dolphin Shopping Mall is wel een aanrader en zo'n bustour vond ik zelf wel heel vet, omdat je dan echt dingen te zien krijgt, waar je zelf niet zo snel heen zou gaan.

Verder zal je aan die link van paddington wel veel hebben. Veel succes in ieder geval!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-09 00:34

Dankjewel meiden, zal wel lukken! Heb er al veel zin in...