Ik ben 4 weken geleden naar Miami geweest, voor 4 dagen maar. Ik vond Miami op zich erg tegenvallen ten opzichte van wat je ervan hoort. Ik hoorde hele verhalen over Ocean Drive en South Beach, maar viel me toch wel een beetje tegen... (moet ik wel toegeven dat ik redelijk verwend bent vanwege de stranden op Aruba) maar vond south beach meer iets weghebben van Scheveningen ofzo.
Verder heb ik geen ervaringen met hotels, ik zat zelf in een hostel in south beach en heb alles met de bus gedaan. De Dolphin Mall is een supergave shopping mall, maar we waren toen vanaf South Beach wel 2 uur onderweg.
Verder vond ik het wel gaaf hoor, over het algemeen, alleen met de verwachtingen die ik had vond ik het tegenvallen. Maar wel een leuk weekendje gehad. We hebben een bustour gedaan en veel interessante plekken gezien en veel informatie gekregen, daarna een boottocht langs de huizen van alle bekende sterren. We zijn ook nog bij little havana geweest, maar dat is écht little. Ik heb verder wel een super leuke weekend gehad.
Zumba Instructor, wel erg gaaf zeg. Ik wist niet dat ze dat in Nederland ook hadden. Ik doe op de sportschool op Aruba ook elke week trouw mee met de zumba lessen, haha, vind het wel vet, maar onwijs zwaar. Leuk dat je daarvoor instructeur gaat worden.
Veel plezier in ieder geval! En succes met de opleiding!
Laatst bijgewerkt door dutchy_ op 12-05-09 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt