Wie gaan er dit jaar ook (weer) naar Turkije? Zoja, waar en wanneer?
Ikzelf ben weer in Gumbet vanaf 23 mei, hopelijk doet de zon het daar dan weer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikkuh15 schreef:Ik ben ook weer hard op zoek naar tickets voor in Juli. Ze zijn alleen zo duur...
Nathalie 17 mei wow, dat is al bijna! Vind je vriend het niet erg dat hij zijn familie zo weinig ziet?
Nathalie schreef:Goed zoeken.Toen ik aan het zoeken was voor Istanbul (maakte ons niet uit welke luchthaven, konden ook met de bus verder) kwam ik tickets tegen voor 180 euro per persoon naar Dalaman, 200 per persoon op Bodrum, 190 per persoon Antalya.. Dus valt best mee.
Appartement Liman in Marmaris ken ik wel, daar hebben vrienden van ons gewerkt en een andere vriend van ons woont er vlakbij (dierenartspraktijk, in de zomer vaak puppies kijken haha) Volgens mij is het wel een redelijk appartement. Simpel en klein, maar toen was het wel goed. Heb er wel eens zitten eten en gezwommen.
En tips voor Marmaris, genoeg.Als je van stappen houd zou ik sowieso naar barstreet gaan naar de Areena en Backstreet, hartstikke leuk!
Ikkuh, hij vind het niet heel erg, maar begint ze nu wel echt te missen, vandaar dat we nu ook echt gaan. Helaas ging het eerder niet, eerst doordat hij zijn paspoort kwijt was en nu moesten we zijn dienstplicht uitstellen wat ook weer even duurde... Vanaf nu willen we 2 x per jaar gaan als het lukt.