Hotel met paarden in Noord Italië

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hvelreki

Hotel met paarden in Noord Italië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 14:44

Hoi :)

Voor de zomervakantie zijn we op zoek naar iets dat én mijn ouders willen doen én ook voor ons (kleine broer en ik) geschikt is. Zo zijn we uitgekomen dat we graag naar Noord Italië zouden gaan. Omdat het daar qua temperatuur nog doenbaar is om te wandelen en toch meer kans op goed weer dan bv. in Zwitserland. We zouden graag een hotel hebben, waar je kunt paardrijden (of ev. in de buurt) en waar dus ook wandelmogelijkheden zijn (ouders ;) ).

Als iemand al eens zo'n vakantie daar ergens heeft meegemaakt, laat me weten of je iets kan aanraden :D

Bedankt alvast!

Sofie

__Nicky

Re: Hotel met paarden in Noord Italië

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 20:22

Volgens mij ben je bij ons aan het juiste adres! Ik werk namelijk op een manege in Toscana (uurtje van Pisa). Daar is een Agriturismo bij de manege (je loopt het paadje op, parkeerplaatsje over en je staat op de manege) waar je ontzettend leuk kan overnachten en ontzettend lekker eten! Er zijn een heel hoop looproutes (oa achter ons eigen huis langs), je kan naar Lucca, Pisa etc. stadjes bezoeken en natuurlijk hééél veel paardrijden bij ons op de manege! Zelf te kiezen of je 1, 2 of 3 uur rijd. Ook is er één keer in de zoveel tijd in de zomer een dagrit van 11 uur. Ontzettend leuke paarden en mensen!
Als je meer wilt weten moet je maar ff een pb sturen ;)