Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paan schreef:Zweden lijkt ons ideaal vanwege de ruimte en het feit dat daar de huizen niet zo duur zijn. Verder zijn ze daar dol op Nederlanders die een nieuwe toekomst op willen bouwen. En dat is wat we willen. Nederland vinden we te druk, te betutteld.
, maar ik ga volgend jaar een jaar in Italië als au-pair werken. Ben nog een beetje te jong om te emigreren.
Als ik terugkom wil ik een opleiding doen en dan wel emigreren maar waarheen weet ik nog niet. 

Zo hopen we samen met het andere stel dat met ons mee gaat al een kleine hollandse enclave te creeren. Ach nee, dat is onzin natuurlijk. Maar wat nederlanders in de omgeving is natuurlijk nooit weg. En als je elkaar al kent, kun je des te meer voor elkaar betekenen.
, gaat hij met auto naar noorwegen om verder te klussen en weer naar huis om hier nog te werken,
,. en succes verder Paan schreef:Zweden lijkt ons ideaal vanwege de ruimte en het feit dat daar de huizen niet zo duur zijn. Verder zijn ze daar dol op Nederlanders die een nieuwe toekomst op willen bouwen. En dat is wat we willen. Nederland vinden we te druk, te betutteld.