Vriendinnenweekend; Texel? Of toch iets anders?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Apollo

Vriendinnenweekend; Texel? Of toch iets anders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-09 19:49

Hoi,

Elk jaar gaan we met de vriendinnen/dispuut op weekendje. Dit jaar ga o.a. ik het organiseren. Het weekendje staat gepland op 5,6,7 juni (vrijdag t/m zondag). Nu waren we aan het denken om misschien naar Texel te gaan. De kosten p.p. voor de boot zijn maar een paar euro dus dat is wel erg fijn. Maar waar op texel kunnen we dan het beste heen? De Koog/ Den Burg? En is er rond die periode wel echt wat te beleven? We zouden namelijk graag willen stappen.
En we hadden als prijs, redelijk low budget voor het weekend vervoer + overnachting; ca. 100 euro. Is dit wel haalbaar als we naar texel gaan? We moeten sowieso met de trein van Breda-Den Helder dan, waarbij we de zondag moeten betalen.

Misschien hebben jullie nog andere leuke steden? En dan een beetje niet te standaard? We hebben al heel wat weekendjes gehad; Antwerpen, Gent, Vlissingen, Scheveningen, Maastricht. Dus misschien nog andere tips? Bij het strand zou leuk zijn maar is niet een vereiste. Als we ons maar goed kunnen vermaken met stappen, shoppen, iets bezichtigen e.d.

Alle tips zijn welkom!

Groetjes,
Monique

_karin_

Re: Vriendinnenweekend; Texel? Of toch iets anders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 17:13

Wij waren op camping het Koogerstrand (?) in juli 2007, was een hele geslaagde vakantie! Erg leuk gehad daar. De Toekomst, de Blauwvinger en de Feestneus, of hoe ze ook maar precies heten, waren erg leuke kroegjes/discotheken en er waren heel veel gezellig mensen daar. We zaten wel echt op een jongerenplaats dus vrij veel lawaai/bierkratjes en muziek maar aangezien ik ook festivals bezoek is dat voor mij nog steeds erg ruim en rustig. :)

Qua budget herinner ik me er niet zoveel meer van maar ik heb het nooit zo breed en het is eigenlijk prima gegaan daar.

Over andere steden moet je niet bij mij zijn. :)