Wij (2 arme studentjes ) zijn opzoek naar een goedkope zomervakantie en hebben op booking.com leuke hotels gezien.. Alleen kunenn wij niet vinden of hij veilig (sgr) is? Heb inmiddels wel op internet het één en ander er over gevonden en gelezen en dat was positief
Vandaar de vraag, heeft iemand ervaring met deze site? Wel eens van gehoord?
Ik heb er mijn vakanties in Frankrijk altijd mee geboekt; Geen problemen ondervonden.
Njen
Geplaatst: 05-04-09 19:39
Ik heb er afgelopen maand een hotel mee geboekt in ierland. Goed gegaan, wel moet je een creditcard hebben als je boekt. Op het moment dat je dan niet op tijd annuleert schrijven ze daar het bedrag af. Dat was voor mij in eerste instantie wel een probleem, want die had ik niet Gelukkig kon ik het op die van een ander zetten
Hele fijne ervaringen mee en al meer dan 30 hotels bij ze geboekt. 1x kwamen we bij het hotel en was er (door een fout van het hotel) geen kamer beschikbaar. Gebeld met Booking die ons super geholpen hebben en binnen 20 minuten hadden we een kamer. Het allermooiste vond ik dat ze me belden via het hotel zodat ik geen mobiele kosten zou hebben voor een ontvangen gesprek in het buitenland. Echt topservice.
MissBonny
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-09 11:54
Klinkt idd wel heel goed Katja
Hebben jullie misschien ook een idee of het ergens bij aangesloten is? Sgr?
Ik weet niet of ze ergens bij aangesloten zijn, maar ik heb ook goede ervaringen met deze site...alleen soms laten ze de prijzen wel iets mooier zijn, dan het in werkelijkheid is...dan blijkt dat er helemaal niet zoveel korting wordt gegeven...
Maar ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen
Apollo
Geplaatst: 09-04-09 16:50
Ik heb er afgelopen februari mijn hotel in Stockholm Skavsta airport geboekt. Ik heb er ook hele goede ervaring mee. Duidelijk site, makkelijk, snel en goed geregeld.
paddington
Geplaatst: 09-04-09 17:51
Ik boek ook regelmatig Hotels en B&B via deze site in Europa en ben het met de rest eens. Het is een prima site en ook ik heb nooit problemen mee gehad.