Waar in Frankrijk op vakantie?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

So0p_

Waar in Frankrijk op vakantie?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 16:34

Wij weten nogsteeds niet waar we heen willen op vakantie, dus zoeken we hulp O:)
Een hele grote eis van mijn broertje en ik, is dat er leeftijdsgenootjes moeten zijn (mijn broertje is 14 en ik ben 16). Verder willen mijn ouders niet op een massacamping (à la Bella Italia ;) ) en het liefste in het warme gedeelte van Frankrijk.
Duss, wie helpt ons uit de brand? :D

Groetjes

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:00

Ik heb altijd heerlijke vakanties gehad aan het meer van Annecy :+: Ik was toen nog niet op de leeftijd dat ik veel naar 'voren' ging 's avonds, ben daar op mijn 12e voor het laatst geweest, maar geloof niet dat de camping waar wij zaten veel vertier was voor jullie leeftijd :)

Wel zou je kunnen kijken naar camping Europa (in plaatsje St. Jorioz), dat is namelijk de broer van de campingeigenaar waar wij altijd kwamen en zijn camping is wat groter en luxer :j Verder zijn er overigens genoeg campings in de wijde omtrek te vinden hoor, dus gewoon even goed zoeken op Eurocampings naar een leuke camping en vervolgens zou ik op www.zoover.nl de beoordelingen eens lezen, vaak staan daar ook reacties van jongeren bij. En niet te vergeten hyves...voor campings die geliefd zijn onder jongeren worden vaak hyves opgericht waar een beetje contact gehouden wordt of waar mensen aangeven dat ze naar die camping gaan :)

_AB_

Re: Waar in Frankrijk op vakantie?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:36

De provence is n geweldige streek, heerlijk weer leuke stadjes en een geweldige omgeving.
Wij zaten toen in de buurt van het plaatsje Riez, daar deden we iig altijd boodschappen :)

Goof

Re: Waar in Frankrijk op vakantie?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:15

Bij Millau zijn er meerdere campings die niet zo massaal zijn.
Altijd heerlijk weer daar en veel te doen!

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:27

Grappig dat ik Milau voorbij zie komen, ik ben daar afgelopen zomer geweest.Heel erg leuk daar en het stadje is ook oké, campingeigenaar was een draak maar verder was de camping wel top,heb er nog een leuke hond cadeau gekregen :D

In de ardéche zit nog een leuke camping waar ik 2x geweest ben als 15 en 16 jarige, camping Le Pommier. Nederlandse eigenaar,veel jeugd en een discotheek en ik meen nu 3 zwembaden. Nachtelijke droppingen en echt heel veel te doen(tenminste dat was 10 jaar geleden zo).Je kunt van daaruit ook dagjes naar de kust met als voordeel dat je door de Camarque rijd.....paarden kijken onderweg :Y) De camping is inmiddels wel wat uitgebreid dus ik weet niet hoe het met de rust en het massale is.

Dit jaar ga ik zelf ook weer naar de Ardéche, alleen heb ik nu als prioriteit nr 1, voorzieningen voor kleine kinderen.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:53

Ik weet niet of het iets voor jullie is.

Ik ben vorig jaar in Crécy-la-chapelle geweest

Zaten ook erg veel nederlanders.Je zit vlakbij disney en vlak bij Val d'Europe, een gigantisch winkelcentrum.Achter dat winkelcentrum kun je op metro stappen en sta je binnen no-time in parijs.