Noord Ierland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anita_

Noord Ierland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 22:55

Ik ben nu voor de komende weken in Noord Ierland aan ´t werk, maar heb natuurlijk ook nog mn dagen vrij waarin ik wel even t 1 ander wil zien.. Iemand tips voor in Noor Ierland? Belfast heb ik al gehad, dankjewel alvast!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 21:36

Anita_ schreef:
Ik ben nu voor de komende weken in Noord Ierland aan ´t werk, maar heb natuurlijk ook nog mn dagen vrij waarin ik wel even t 1 ander wil zien.. Iemand tips voor in Noor Ierland? Belfast heb ik al gehad, dankjewel alvast!

Ik hoorde van iemand dat Sligo een mooie natuur heeft. Die man had een eigen bedrijf en ging daar elk jaar met zijn vrouw heen. Ben er vorige week geweest, maar zat in Galway en Dublin :)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 18:17

De noordkust? Ben er zelf nog nooit geweest, maar vrienden van me wel en de Giant's causeway schijnt heel bijzonder te zijn. Als je wat verder wilt reizen Ierland in, dan is de westkust van Ierland een erg mooi gebied (oa the Burren, Connemara, Cliffs of Moher), daar ga ik zelf van het zomer heen.

Anita_

Re: Noord Ierland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 18:45

De Westkust ben ik vorig jaar geweest, inderdaad erg mooi! Nou mijn plannen zijn al weer veranderd, ben alweer in Dublin terecht gekomen maar bedankt voor jullie reacties!