Nu de zon weer begint te schijnen en we de afgelopen winter de warmte echt wel hebben gemist, willen we eind dit jaar (jaarwisseling) toch weer lekker een weekje naar de zon! 2 jaar geleden zijn we op Fuerteventura geweest, was echt heerlijk! Dit jaar willen we ergens anders heen. We zijn geen echte feestbeesten die heel de nacht uit willen, maar uiteraard willen we wel een keertje stappen. De nadruk ligt vooral lekker relaxen en eens een dagje wat doen (zeilen, duiken, snorkelen, of iets anders avontuurlijks). Belangrijk is dus de zon en het strand (zwembad ligt immers al bij het hotel/appartement) en een centrumpje met wat winkels en kroegjes.
Wij zelf zaten te denken aan Tenerife of Gran Canaria, ik hoor graag jullie ervaringen. Uiteraard zijn andere ideeën ook welkom, alleen denk wel aan het budget (alhoewel mijn reisgenote zich daar geen druk om maakt en ik enigszins

Ik hoop dat jullie ons op leuke ideeën kunnen brengen. Ook leuke bezienswaardigheden of activiteiten zijn uiteraard welkom!