vakantiewoning te huur gevraagd Engeland/Zweden/? in week 16

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mauve7

vakantiewoning te huur gevraagd Engeland/Zweden/? in week 16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 12:13

We hebben zeer binnenkort een weekje vrij en willen dan met de hond een (mid)week op vakantie in Engeland of Zweden. Lekker van de omgeving genieten, wandelen en ontspannen.

Op internet staan zoveel vakantiewoningen, cottages en dergelijke dat wij het aanbod niet meer kunnen overzien. Dus roep ik hulp in van mijn medebokkers ;)

Wie heeft/weet er een leuke vakantiewoning, bungalow, chalet of dergelijke te huur in Engeland, Zweden of ander mooi land voor de week 16?
Het moet met de auto bereisbaar zijn en de hond moet mee mogen (brave Golden Retriever, ze is voorzien van alle noodzakelijke inentingen voor genoemde landen).

Wie helpt ons aan een leuke vakantiebestemming?

Siempie

Re: vakantiewoning te huur gevraagd Engeland/Zweden/? in week 16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:13

EA GZ -> BI

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-09 13:01

Niemand tips voor ons?

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 14:42

Ik weet even geen tips voor zweden :+ , maar wel 1 voor engeland, je kan dan niet je hond meenemen die moet nog steeds in quarantaine voor 6 maanden.

Waarom zoek je het bijv. niet wat dichterbij huis? Bijv. de Ardennen, kan je ontzettend leuk wandelen, lekker eten,
ontspannen en van de natuur genieten.

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 16:27

Hond kan wel mee naar Engeland mits je van te voren e.e.a. goed hebt geregeld met de entingen en bijbehorende bloedtest (zelfde regels voor Zweden), wat wij natuurlijk hebben gedaan :D. Dus de tip voor Engeland is welkom!

Je hebt overigens gelijk, Ardennen is ook leuk, net zoals de Eifel, Sauerland, Luxemburg en dergelijke maar dit kennen we allemaal al redelijk goed. Aangezien Engeland al tijden op het lijstje staat om te bezoeken, net als Zweden, is dit de gewenste bestemming. En afstand valt wel mee, paar honderd km naar Calais en dan ben je binnen een mum van tijd in Engeland.

Zelf heb ik inmiddels een fijne internetpagina gevonden in www.dogpeople.co.uk waarop heel veel hotels en B&B's staan waar honden welkom zijn, vaak nog zonder bijkomende kosten! We zitten nu te kijken richting het westelijke kustgedeelte van zuid-Engeland, lijkt me een prachtige omgeving.

Verdere tips blijven natuurlijk welkom.

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 10:49

Topic mag op slot, een bestemming is gevonden!