Parijs; de stad en disneyland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Parijs; de stad en disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 12:49

Hoi!

Vriendlief en ik zijn in juni 4 jaar samen, dit willen we vieren door misschien een lang weekend in parijs door te brengen. Nu zijn we op zoek naar een verblijfsplaats waar je niet te veel betaald, wél een netjes hotel, wat niet te ver ligt van de stad parijs (moet met de metro te doen zijn), gratis parkeergelegenheid, en ook niet te ver van disneyland.

Heeft iemand nog leuke ervaringen op dit gebied of heb jij echt een hotel waar we eigenlijk heen moeten gaan?

Vertel het mij please want ik zie door de bomen het bos niet meer door al die hotels. :=

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:56

Ken niet echt hotels, maar als je een hotel vind raad ik je aan om op www.vakantiereiswijzer.nl te kijken en dan het hotel te zoeken, staan de ervaringen van andere mensen, erg handig. ;)

Nadir

Re: Parijs; de stad en disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 16:06

Het is lastig om een 'goed' hotel door te geven. Zet eerst eens alle wensen op een rijtje en selecteer daarna nav je eigen wensen een hotel op een bekende reispagina. Kijk bijvoorbeeld eens op www.zoover.nl, daar worden alle hotels beoordeeld door de klanten.

Succes!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 16:09

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:50

Ga in ieder geval niet in hotel de Bellevue of in die buurt (Gare du Nord) tenzij je het leuk vind als het zo lijkt dat je niet in Parijs zit, maar Afrika!
Als je dat wel leuk vind is dat verder een prima en goedkoop hotel.

_Jis_Ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 08:39

Ik heb in februari in een super hotel gezeten. Dit was Holiday Inn Porte de Clichy.
Zeer goed ontbijt, hele goede bedden, mooi hotel, super locatie. Totaal geen geluidsoverlast van de drukke weg die er langs loopt.
Het is aan de Peripherique(rondweg) en op 5 minuten lopen van een metro halte. Het is in de buurt van de Moulin Rouge. Kijk eens op:

http://www.kras.nl/vakantie/frankrijk/r ... -de-clichy
of
http://www.kras.nl/vakantie/searchresul ... ord=parijs

Er is wel betaald parkeren maar dan sta je wel in een bewaakte kelder onder het hotel. Kosten € 12,- per 24 uur en wordt verrekend met de borg.. Ik ga zeker nog vaker naar Parijs en denk dat ik dan toch voor dit hotel ga.
Is ook goed te combineren met Disney, hebben wij ook gedaan.
Is heel goed te doen met de metro.
Ga er alleen niet van uit, zoals wij deden, dat je er binnen een half uur bent.
De metro/treinreis duurt ongeveer een uur. Is helemaal niet duur, geloof 8 euro per enkeltje.