Leuke camping in Frankrijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sissavi

Leuke camping in Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 13:06

Hallo Allemaal,

Mijn vriend en ik willen dit jaar gaan kamperen in Frankrijk. Wie weet er een leuke camping voor ons?
Liefst een beetje dicht bij het strand of een mooi meer ofzo..

Kom maar op met de leuke campings!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 17:17

Heb je al een ANWB campinggids?? Daar staan heel veel campings in. Zit ook een cdrom bij voor je pc. Dan kun in intikken wat je eisen zijn en komen er verschillende opties uit.

Ik ben met mijn vriend in 2007 naar Zuid-Frankrijk geweest, aan de rivier de Tarn. Is ons erg goed bevallen. Wat ook leuk is, is camping Le Roustou in de Franse Alpen. Je kunt er alleen niet reserveren, maar met geluk heb je er vaak wel een plekje... Je hebt er een tentendeel en een apart caravandeel. Ben er met m'n ouders geweest en met mijn (nu) ex. Beide keren zeer goed bevallen met prachtig weer aan een prachtig meer!
http://www.campingleroustou.com/neerlandais/index.html

Sissavi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 23:55

Ja op internet staan ook zat campings. Ik vind het juist fijn om het van iemand persoonlijk te horen of het leuk was hihi.. Maar bedankt voor je tips!

MaartPaard

Re: Leuke camping in Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:34

Camping Le Brasilia! Echt top! Is alleen al wel helemaal vol voor de zomer, en is ook vrij duur, maar echt geweldig! Weet niet of jullie ook op zoek zijn naar jongeren en een beetje uitgaan enzo?

x_spekkie_x

Re: Leuke camping in Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 03:22

Op deze site kun je een hele hoop meningen lezen van bijna alle campings in Frankrijk :) Per departement kun je dan meteen zien welke camping veel meningen heeft en kun je kijken of het een camping is die je leuk vindt. Er is ook een uitgebreide zoekfunctie.