Lipydo schreef:Dankje voor je reactie!
Dat Hotel ben ik ook tegengekomen, zag er erg goed uit! Misschien dat we toch maar voor 8 dagen moeten, anders stijgt het behoorlijk in de prijs. In welke periode ben jij erheen gegaan? Vroeg of laat in het seizoen? Wat raad jij aan?
Waarom is Palermo niet te vergelijken met Taormina?
In Taormina ben ik in juli gegaan en Palermo december.
Dat hotel is prima als je geen luxe in je kamer nodig hebt. De kamers en douche zijn heel eenvoudig maar daarintegen heb je een fijn balkon, gezamelijke balkons en heerlijk zwembad. En ontbijtje met koffie, limonade, broodjes, eitjes. Ik zou er zo weer heengaan.
Ik vind Palermo niet met Taormina te vergelijken omdat Taormina echt zon mooie vredig plaatsje is met Griekse invloeden, heel knus en gezellig.
Trapani en Palermo hebben wat meer Arabische invloeden en is niet zo mooi. Niet zo tropisch enzo maarja dan zit je ook in de stad dat is heel anders dan zon vakantieplaatsje. En Taormina staat er ook om bekend zo mooi te zijn vandaar ook dat het niet goedkoop is. Er zijn wel veel toeristen maar bijna alleen Italiaanse toeristen dus dat vond ik wel een pluspunt.
In Sicilië kun je ook heeeerlijk eten