een vriend van mij ligt in het militair ziekenhuis Střešovice maar ik heb geen adres en ook geen telefoonnummer meegekregen, ik heb veel lopen googlen maar het is erg moeilijk om te vinden wat nou het juiste telefoonnummer is, het is voor mij erg verwarrend.
Als ik het goed begrijp wordt dit ziekenhui Střešovice genoemd maar ligt in Praag (of misschien is Střešovice een wijk in Praag?) Dit verwart mij een beetje, zoals ik al zei, ik heb veel sites gevonden met stukjes info, voornamelijk sites met krantenberichten of sites die dit ziekenhuis als 'client' hebben zoals meubelzaken enz. maar hier heb ik natuurlijk niks aan.
Kan iemand mij een handje helpen bij deze zoektocht? Het is erg belangrijk voor mij, ik weet niet wat de toestand van deze vriend is maar ik weet wel dat het absoluut niet goed zit, ik wil hem gewoon heel graag even spreken...
Kan je op Google het nummer van de Tsjechse ambasade in Nederland vinden? Misschien is dat de snelste weg om aan deze gegevens te komen. Sterkte in elk geval!
oh jeetje, nou, daar zal ik dan vanavond eens kijken, ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee in welke mierenhoop ik me bevind, maar ik geloof dat het een héle grote is...
PussInBoots
Geplaatst: 20-03-09 11:55
Central Military Hospital, Prague - Střešovice Mr. Josef Doubek Head of Finance depn. U Vojenské nemocnice 1200 169 02 Prague 6 - Střešovice Czech Republic Tel.: +420 973 202 703, fax: +420 973 202 734 E-mail: josef.doubek@uvn.cz
Niet meteen de receptie, maar je bent wel "binnen".
oh bedankt, ik hoop echt dat ik er niet zo uit geknalt word ofzo, ik heb totaal geen ervaring met dit soort dingen en ik weet zeker dat die vriend van mij niet verwacht dat ik bel, dus hij zal ook wel geen bericht door hebben gegeven dat hij telefoontjes wilt ontvangen enzo
ja kijk, dit soort tips zijn ideaal, ik heb totaal geen idee van ambassade en legergebeuren, thanks, ik zal daar ook vanavond even naar kijken, serieus, zodra ik hem spreek ligt hijw aarschijnlijk helemaal in een scheur als hij hoort HOE ik hem eindelijk te pakken heb kunnen krijgen.
Ok dit is gewoon poedersuiker, ik heb beide nummers geproveert van jou puss, 2x dezelfde persoon en vraag ik of ze engels spreekt zegt ze 'naaaj' en hangt de telefoon op.
De doos klinkt ongelovelijk slaperig, ongeinteresseerd en geirriteerd, verdomme ik begin dit zat te worden ik wil weten hoe het met hem gaat, of hij buiten levensgevaar is....
Hij heeft geen vrienden en familie meer, dat is de tweede reden waarom ik hem zo graag wil bereiken, hij is al alleen genoeg, en mijn duits is helaas niet goed genoeg