het ziet er naar uit dat ik dit jaar alleen op vakantie gaat .
vorig jaar met me ex gegaan was niet zon succes aleen maar regen en was het droog schiet me knie schijf er uit.
dus ik ga allen op vakantie denk even er tussen uit .
wie heefd ervaring daar mee ?
wat is leuk om aleen heen te gaan?
goede reis buro ?
en tips?
Njen
Geplaatst: 19-03-09 21:25
Ik ga volgende week in me eentje naar ierland(dublin/galway). Je kan altijd eens kijken bij Mambo reizen(even googlen). Daar ben ik vorig jaar met een vriendin met meegeweest, er waren ook veel alleen daar. Maar de groepen waren wel heel afwisselend, dus dat weet je niet van te voren of het klikt en je ligt.
Ik ben 2 keer alleen op vakantie geweest en ik vond het heel erg leuk. Het eerste jaar ben ik op feestvakantie in Argeles-sur-Mer geweest op een camping en het 2e jaar naar Turkije. Ik vond het heerlijk om alleen te gaan, lekker rustig en ik kon doen en laten wat ik wilde, en als ik mensen om me heen wilde, hoefde ik mijn appartement (of tent) maar uit te lopen.
Er zijn steeds meer reisorganisaties die single-reizen (met een groep) organiseren, je kan er even op googlen. Ook kan je natuurlijk zelf iets boeken bij een reisbureau, er zijn ook steeds meer bureaus die geen extra kosten rekenen voor een 1persoonskamer maar daar moet je wel even voor zoeken.
Mischien een city trip oid, bv Londen, Praag of Barcelona?
nooralie
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-09 11:06
Citaat:
Mischien een city trip oid, bv Londen, Praag of Barcelona
daar ben ik ook naar aan het kijken
en singel reizen is vaak boven de 25 jaar
en ik ben 19
ze zegen vaak dat alleen gaan gevaarlijk is voor meiden
dus vandaar dat ik nog twijvel
Karin
Geplaatst: 20-03-09 11:20
nooralie schreef:
ze zegen vaak dat alleen gaan gevaarlijk is voor meiden
Gewoon geen dingen doen die je thuis ook niet zou doen.
Overigens kun je op de hoek van je eigen straat ook aangereden, overvallen of verkracht worden. Daarvoor hoef je niet (in je eentje) naar het buitenland.
Njen
Geplaatst: 20-03-09 11:22
Ik ben het met karin eens En sommige landen kan je je misschien wat onveiliger op straat voelen, dan kan je vantevoren kijken welke landen je je eigen prettiger denkt te voelen.