Last minute in de zomer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loesss

Last minute in de zomer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 16:56

Samen met mijn vriend willen we voor rond 15 augustus een last minute boeken (echt paar dagen vantevoren)! Wie heeft er ervaringen met last minutes, voor en nadelen en wat hebben jullie betaald?
ZIjn er ook ervaringen met zo naar Schiphol gaan en maar kijken welke ticket je goedkoop kan krijgen?
Goede tips?

miccamaaike

Re: Last minute in de zomer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:25

ik lees even mee.. wil zoiets misschien ook doen!
(kom maar op met de reacties!)

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:32

3 jaar geleden zijn wij ook op die manier 2 weken in augustus op vakantie gegaan. Een week van tevoren zijn we op het reisbureau gaan zitten en hebben we gezegd: We willen wat zien, we willen zon en strand en willen er zoveel aan uitgeven.

Toen kwamen er heel wat opties voor een mooie vakantie en uiteindelijk zijn we twee heerlijke weken naar Egypte geweest. Waar we uiteindelijk 700 euro per persoon voor betaalde, normaal kostte dat 1100 euro.

Dus aankomende zomer gaan we weer last-minute boeken en zien we wel weer waar we dan uitkomen.

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 12:09

Wij zouden afgelopen jaar een lastminute boeken nou dat hadden we beter niet kunnen doen. Het weer was hier in Nederland niet echt denederend waardoor de meeste mensen op het laatste moment nog weg wouden en de prijzen nou niet bepaald laag meer waren. We zouden naar curacao maar dat werd rond de 2000 euro p.p. dus maar naar Egypte gegaan wat nog 700 euro p.p. was (wel alles all incl.). Al met al wel een leuke vakantie gehad hoor ;)

Nu heb ik samen met mijn vriend voor 22 maart 8 dagen Turkije (antalya) all in geboekt voor 300 euro p.p. Gelukkig dat we beide vrij konden krijgen dat scheelt een hoop :)

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 12:34

Wij hebben 2 jr geleden een last minute in het hoogseizoen geboekt. Het is mij echt tegengevallen, de prijzen waren behoorlijk hoog (was ook slecht weer toen) en er was erg weinig keuze. Ik doe het dus niet meer in het hoogseizoen, dan boek ik liever eerder met het risico meer te betalen maar wél op een plek te zitten waar ik graag naartoe wil :)

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 12:38

wij hebben 2 jr geleden ook een "last minute" geboekt. het scheelde helemaal niets! en wij hebben ook niet veel keus gehad dus zijn we naar hetzelfde hotel gegaan als dat ik al met mijn moeder dat jaar waren geweest.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 12:38

Ik heb jaren op een reisbureau gewerkt.
Het lastminute-seizoen is inderdaad afhankelijk van het weer in Nederland.
Ook heel belangrijk is wat wil je zelf. Je kunt veel wensen, dan word het moeilijker om wat leuks te vinden. Maar wil je gewoon zon-zee-strand en met een lekker boek een beetje bakken moet het altijd wel lukken 's zomers.
Let wel op!!
15 augustus valt midden in alle vakanties/bouwvak etc. Het is niet de aller aller beste tijd!
Succes