Zin in een avontuur met paarden en nog geen plannen aankomende zomer?? Ik heb een goede tip! Ga naar de Auvergne in Frankrijk voor een supergave trektocht! Ik ben daar nu al een aantal zomers achter elkaar geweest en het is iedere keer nog geweldig geweest!! Je rijdt door een supermooie omgeving, in een kleine groep, onder begeleiding van een heel enthousiaste (en Nederlands sprekende) gids. Je kunt kiezen voor een vakantie met losse dagtochten, of voor een echte trektocht. Ik ga aankomende zomer zelf ook weer, vanaf 25 juli ga ik een week op trektocht...en...er zijn nog plekker vrij! Ik zou het gezellig vinden wanneer er nog een paar gezellige mensen bij kwamen die houden van mooie, lange en intensieve ritten...!!! Als je meer wilt weten, kun je me altijd ff een berichtje sturen, of kijk op www.pradis.fr, daar vind je alle info die je nodig hebt...veel plezier!!
Lijk me echt leuk, wat is de gemiddelde leeftijd op zo'n vakantie dan?
Suus_Gitta
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-09 20:25
Er is niet echt een gemiddelde leeftijd, vaak is de groep qua leeftijd heel erg gemixt, wat het juist heel leuk maakt!
labyrinth
Geplaatst: 09-03-09 00:15
en welke tocht heb je het dan over, die voor gevorderde ruiters, ?
Suus_Gitta
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-09 13:17
Bij de trektocht, die inderdaad voor gevorderde ruiters is, is de minimum leeftijd volgens mij 13 jaar. Om je een idee te geven van de groepssamenstelling: ik heb nu twee keer een trektocht meegereden. Mijn eerste trektocht reed ik met een vriendin van mij, een gezin (vader, moeder en zoon) en nog twee meiden van mijn leeftijd (ik ben zelf 26). Vorige zomer was ik weer met dezelfde vriendin en daarbij waren weer twee meiden van mijn leeftijd (twee andere deze keer) en nog een vrouw van in de dertig. Heel wisselend dus, maar iedere keer leuk! Kijk anders nog even op de website, www.pradis.fr