Weekend naar Frankrijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mupjekarel

Weekend naar Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 12:22

Heej bokkers!!

Heb jullie hulp nodig!
Mijn vriend en een vriend van mij willen van de zomer een weekendje naar Frankrijk.
Mijn vriend neemt mij mee, en die andere vriend neemt iemand mee maar weet nog niet wie.
Dus we gaan met ze vieren. Nu willen ze toch wel graag goedkoop weg, en mooie leuke omgeving.
In dat weekend willen ze voornamelijk rijden, mooie foto's maken van de auto's etc.
Echt mannen dingen dus :Y)
Maar nu kan ik wel gaan kijken voor een huisje ofzo, maar de omgeving moet ook mooi zijn!
Weten jullie een mooie betaalbare omgeving in Frankrijk wat niet TE ver rijden is.

Alvast bedankt bokkers!!! ;)

Kaka

Re: Weekend naar Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:30

Bretagne is erg mooi, bijvoorbeeld Côte d'Armor (noord Bretagne), je zit dan aan de kust tussen Rennes en Mont Saint Michel (beiden het bezoeken waard), met een aantal erg charmante stadjes en dorpjes op korte afstand. De kust is ook bijzonder. Afwisselend rotsen en enorme stranden waar je kunt proberen de getijdenstroom voor te blijven terwijl je mosselen plukt. Je bent er met 7 a 8 uur rijden.

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:39

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:40

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:42

Als het voor een weekeindje is zou ik eerlijk gezegd gewoon lekker vliegen, bijvoorbeeld op Bordeaux. Zit je meteen in een prachtige omgeving.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:42

of Normandië :j. Nog iets dichterbij dan Bretagne. Ik weet niet wanneer je gaat, maar zou je begin juni gaan (6 juni) kun je de 65 herdenking van D-Day meemaken, erg indrukwekkend....Sowieso zijn de stranden erg mooi, en de kustplaatsjes en natuur ook.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:59

[LZP] > [BI]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:54

Normandië, Bretagne, Picardië zijn idd goeie aanraders :j Niet al te ver, mooie omgeving, lekker temperatuur, kustgebied. Specifieke aanraders heb ik niet... Mont Saint Michel idd, maar eigenlijk is alles wel geschikt :j :)