Ik heb maandag mijn vakantie besproken van mij en mijn vriend.
We gaan zondag 16 aug voor 15 dagen naar turkije (niet met turkish airways gelukkig)
Echter vliegen we al zaterdag nacht om 6.20 en komen we ook weer zondag avond (eigenlijk nacht) oom 00.50 als het niet uit loopt terug.
erg fijn dat je dan de hele dag daar nog hebt heen en terug! toch weer beetje extra vakantie en meer waar voor je geld!
Maar voor de wegbrengers is het niet zo fijn en is er dan wel wat te doen op schiphol (de heen weg)
We moeten dan dus rond 3 uur op schiphol zijn wil je ruim op tijd zijn. Zijn er dan al wel winkeltjes open? eet/drink tentjes?
Hoe zouden jullie het doen? of heeft iemand ervaring?
Als we met de trein gaan is het het volgende schema in utrecht moeten we dan 1 keer over stappen
om 12 over 1 zouden we daar aan komen en om 7 over 2 vertrekt de trein naar schiphol.
We zouden dus om 3 uur preccies daar uit komen en als ik het goed begrepen heb stap je uit onder schiphol dus ben je zo bij je incheck bali. Maar dan komt de angst, was als de trein niet komt, wat als de trein vertraging heeft etc etc
00:07 Nunspeet 2 Amersfoort Stoptrein (NS)
02:59 Schiphol 5-6
we zouden ook in lelystad op kunnen stappen dan kan mijn vader ons over dag wegbrengen naar me broer die woont 5 min lopen van het station. Dan hoef je niet over te stappen maar word het ook de trein van 00.00 en zijn we er al om 1 uur. Maarja dan kan ik op schiphol mn koffer neer knallen en even gaan slapen tot het inchecken in de trein kan dat niet dan ben ik bang dat ik te ver reis

volgende mogelijkheid is auto mee nemen en bij schiphol parkeren.
wat ik tot dus ver heb kunnen vinden is dat je dan 7 euro per dag betaald. Ik moet dan denk ik voor 16 dagen betalen omdat ik zondag nacht dus eigenlijk al maandag terug kom.
112 euro word dat dan. maar dan vraag 2 kun je snachts je auto plaatsen en wel mee krijgen of gaat dan tot en vanaf bepaalde tijden?
andere optie zou zijn taxi maar ik ben bang dat taxi heen en terug duurder is als auto laten staan.
En dan nog wat als je eigenlijk om 1 uur snachts land en het loopt 2 uur uit?
Als het echt niet lukt brengt en haald mijn vader ons gewoon. maarja dan moet die man snachts zijn bed uit voor ons. Nadat hij 1 a 2 dagen eerder vanuit spanje met de caravan is wezen rijden. Vind dat iets wat l+llig

zijn er nog andere optie's? wat zouden jullie doen?