ik heb al een beetje rondgezocht hier, maar ben niet echt de info/antwoorden tegengekomen die ik zoek.. en gezien ik voor de eerste keer ga vliegen, wil ik wel een beetje goed voorbereid zijn.. dus dit is voor de regelmatige vliegers en andere ervaringsdeskundigen onder ons, en hoop ik dat mijn vragen beantwoord kunnen worden

ik ga in maart met mijn moeder 2 dagen naar Londen, we vliegen met enkel handbagage.
woensdagavond heen vliegen vanaf Düsseldorf (Weeze) (NRN) naar London Gatwick (South Terminal) (LGW)
donderdagavond terugvliegen vanaf London Gatwick (South Terminal) (LGW) naar Düsseldorf (Weeze) (NRN)
nou gaan we met Ryanair en we hebben/kunnen online inchecken, kan ik dan vanuit NL ook al gewoon online inchecken voor de terugvlucht? of kan dat pas nadat de heenvlucht is geweest?
en wat betreft het aanwezig zijn op het vliegveld.. als ik het goed begreep moet je 2 uur van te voren aanwezig zijn als je daar in wil checken en nu pas 30 minuten van te voren, omdat we al online ingecheckt zijn?
[edit] owja, we gaan nu met de auto naar het vliegveld en die moeten we daar natuurlijk parkeren.. iemand enig idee of dat daar handig te doen is en wat dat kost? [/edit]
alvast bedankt voor de hulp en meer Londen tips zijn ook welkom

kath.