een reigenoot van mij heeft vorig jaar in egypte een gewaad gekocht maar nu zijn wij de naam dus echt kompleet vergeten. heb ook al op wikipedia gezocht maar ik kan er niet achterkomen.is er iemand die dit zo weet?alvast bedankt
hihihi, grappig om dit hier tegen te komen.Ik weet hoe het heet en uitspreekt maar niet hoe je het schrijft! Djallabir (zo zou het moeten klinken)Ben zelf ook in Egypte geweest en zon gewaad gekocht en volgens de egyptische koopman (alles is goedkoper bij de hema riep hij ) heet het zo!
Djeleba. Alhoewel er meerdere namen voor zijn hoor, maar die weer ik niet meer.Is de naam voor een gewaad voor mannen.
voor een mannen gewaad.@LLD ik zal even een foto opzoeken die ik daar gemaakt heb, om even terug te komen op jouw zin van goedkoper bij de hema
Ohhh geweldig! Waar was dat?? Misschien ben ik er wel langs gelopen Vond het zo mooi, we hebben het er nog over en die reis is inmiddels toch wel 5 jaar geleden geloof ik!
Luxor ben ik ook geweest, maar de spreuk alleen gehoord en niet gezien! Inmiddels al de juiste benaming, uitspraak en schrijfwijze gegoogled??