Ik vond het echt heel leuk 
Je hebt een hele lange skibaan, echt heel lang, want je moet echt tien minuten in de lift staan om weer boven te komen
Ik -als beginner- kon daar gewoon naar beneden skieën (wel voorzichtig!), ook al stond er een bord dat dat niet mocht
Het ging prima, vond het erg leuk omdat de baan zo lang was.
Er was ook een stukje voor beginners met een kleine lift en een kleine heuvel.
Behalve het buffet was er ook nog een soort apres-ski bar waar we 's avonds met de hele groep lekker gedanst hebben. En dus ook gratis konden drinken 
Ik denk dat je voor 160 euro wel uitkomt met hotel erbij! (Alleen de benzinekosten nog...)
Citaat:
In combinatie met de unieke all inclusive formule en een overnachting in een VAN DER VALK hotel staat uw vakantie inclusief Après Ski in het Ruhrgebied niets meer in de weg.
Arrangementen al vanaf € 76,- (p.p. op basis van een 2 pers. kamer op een door de weekse dag)
incl. overnachting en uitgebreid ontbijtbuffet en een all inclusive ticket voor het alpincenter Bottrop
Op http://www.nachtjeweg.nl/hotels/de/hotel-bottrop/ staat ook een van die Van Der Valk Hotels (Gladbeck) voor maar 55 euro per nacht per kamer!
Dan kom je goedkoper uit dan als je het arrangement boekt. (En red je het dus wel voor 160 euro inclusief reis
)