Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toekie schreef:Over New York gesproken: ik ga in september 9 dagen - 7 nachten (1 in vliegtuig) en ben alleen al voor ticket en hotel zo'n 1400 euro kwijt (pp). Dus dat is dan wel een prijs waar je ongeveer rekening mee moet houden. Valt bij mij niet onder 'niet al te duur'.![]()
Ik zou zeggen: Rhodos!
Toekie schreef:Over New York gesproken: ik ga in september 9 dagen - 7 nachten (1 in vliegtuig) en ben alleen al voor ticket en hotel zo'n 1400 euro kwijt (pp). Dus dat is dan wel een prijs waar je ongeveer rekening mee moet houden. Valt bij mij niet onder 'niet al te duur'.![]()
Vjestagirl schreef:Toekie schreef:Over New York gesproken: ik ga in september 9 dagen - 7 nachten (1 in vliegtuig) en ben alleen al voor ticket en hotel zo'n 1400 euro kwijt (pp). Dus dat is dan wel een prijs waar je ongeveer rekening mee moet houden. Valt bij mij niet onder 'niet al te duur'.![]()
Miami is New York niet, iets minder ruimte tekort. Maar goed, het was maar een sugestie...
Celiien schreef:l'estartit in spanje is erg leuk
niet super druk,als je daar in een leuk appartementje aan het strand is het erg leuk!
zou niet naar die camping daar gaan; schijnt niet zo leuk te zijn en je zit er bovenop elkaar.
WendyK schreef:Ik heb mn oog nu laten vallen op El Arenal, Mallorca, maar vraag me af of dat ook niet een 18 jarigen paradijs is.....