Hallo, Er zijn wel topics uit voorgaande jaren, en een topic over Spanje. Maar ik dacht..laten we het iets specifieker maken en alleen over Mallorca hebben! Ik ga 20 juli er heen samen met mijn vriend. We zitten in hotel Alejandria in Playa de Palma. We hebben geboekt via een reisburea, met de organisatie 1,2 Flei en vliegen vanaf Munster! Daarom een aantal vraagjes: Is iemand bekend met dit hotel? Weet iemand nog leuke dingen die we echt moeten doen als we daar zijn? Heeft iemand nog tips wat we mee moeten nemen? (1e x buitenland) En natuurlijk: zijn er nog bokkers die dit jaar naar Mallorca gaan?
Mijn beste vriendin haar ouders zijn zo'n 6 jaar terug naar Mallorca verhuisd.
Volledig het zuiden, Santa Ponsa, tegen Andratx.
Zij gaat haar ouders elk jaar 2 x 2 weken gaan bezoeken, en meestal ga ik es een weekje mee.
Ik heb natuurlijk mijn eigen privé gids, en lekker goedkoop logies bij hen...
Een dagje shoppen in Palma staat altijd bovenop ons lijstje, door de kleine straatjes kuieren. Het dorpje met klooster waar die schrijver verbleef is ook echt de moeite, en de rotskust in het noorden. Een parelkwekerij gaan bezoeken...
Ik denk niet dat wij dit jaar gaan maar we zijn er ook al 2 keer heen geweest. 1e keer naar Palma Nova en 2e keer ben ik de naam even van kwijt hahah..
is Palma hetzelfde als Playa de Palma? Daar zitten wij namelijk.. Palma is toch de hoofdstad? Ik hoorde ook dat een auto huren ook heel leuk was daar? Verder nog leuke uitstapjes ed??
Ik vermoed dat Playa de Palma gewoon de strandlijn in Palma is. Playa = strand toch? De hoofdstad is inderdaad Palma de Mallorca. Dus kunnen jullie volop de hoofdstad verkennen!
EN inderdaad, een auto huren en een 2 tal dagen rondrijden zou ik echt wel aanraden! Kijk eens goed rond op Internet, of koop zo'n reisgids, en je kan er vanzelf de leuke dingen wel uitzoeken.
Ja Playa de Palma ligt dichtbij de hoofdstad Palma en is dus het strand van Palma, misschien 5/10 minuutjes in de auto? Daarnaast ligt s'arenal (zoiets haha)
Ik dacht dat Arenal toch nog eindje van palma lag hoor, da's zo'n echt toeristische plaats, met volop dancings voor de jeugd. El Arenal is de place to be als je wil uitgaan en feesten (met uitzondering van enkele dancings in Palma)
Maar ik kan mis zijn. Je kan toch es Googlen voor een kaart van Mallorca?
Wij hadden ook de keuze om vanaf munster te vliegen maar willen dit niet. Wij gaan mooi met de taxi richting Schiphol Weten jullie je vluchttijden ook al? Voorlopuge dan? die kunnen natuurlijk altijd nog wijzigen. Ik he ber echt onwijs veel zin in
Voor iedereen die trouwens ervaringen wil weten of het hotel waar je zit, dit kun je opzoeken op www.vakantiereiswijzer.nl