Jewels of Egypt!! Discovery International

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sissi87

Jewels of Egypt!! Discovery International

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 18:07

Heey bokkers

Ik ga in september een groepsreis doen van Discovery International, die Jewels of Egypt heet! Hij is niet meer te vinden in de gids van 2009 maar nog wel van vorig jaar! Dus vandaar mijn vraag!
Zijn er mensen die deze reis hebben gemaakt? En hoe is het bevallen?
Mensen die niet deze reis maar wel een "groeps"reis naar egypte hebben gemaakt van Discovery zou ik ook graag ervaringen van horen... ik ben namelijk nogal een groentje gezien verre reizen!!!

Ntlie_

Re: Jewels of Egypt!! Discovery International

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:37

Klinkt wel supergaaf zeg! :D

Vertel er eens wat meer over, waar ga je allemaal langs en voor hoe lang?

Ik ben zelf ook 2x in Egypte geweest, kan niet anders zeggen dat het echt een geweldig - prachtig land is. :+: Staat zeker op nummer 1 bij mij. :j

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 19:22

Heey ik ga 15 dagen we hebben wel 2 dagen extra geboekt dit omdat ze dag 1 van de reis meteen je vliegdag is, en we pas savonds vliegen, dus zonde van die 1e dag! Ik ga een ezeltocht maken, en een nijlcruise, verder nog naar het dal van de koningen, en mountain van sinai beklimmen, en het museum voor egyptische oudheden in cairo!!! Is erg spannend allemaal!!!

Ntlie_

Re: Jewels of Egypt!! Discovery International

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:36

Oohh klinkt echt super! :):)

De Sinaïberg beklimmen wilde ik eerst ook doen, maar dat blijkt nogal heftig te zijn en aangezien ik niet zo heel handig ben.. :Y)
Caïro is ook onwijs gaaf, dat museum is echt HUGE :oo Met o.a het masker van Tutanchamon :+: En de piramiden van Gizeh natuurlijk, ook echt geweldig en zooo imposant :D

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 20:27

Als ik mijn vrije dagen erdoor krijg ga ik eind mei 2 weken naar egypte met shoestring.

2 jaar terug moest ik hem cancellen vanwege een hernia en hoop hem nu als nog te kunnen doen. :D