Last minute vanaf Schiphol?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ntlie_

Last minute vanaf Schiphol?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 23:29

Hee,

Ik vroeg me af wie daar ervaring mee heeft..
Zegmaar gewoon een willekeurige dag naar Schiphol gaan, een koffer met spullen meenemen en dan daar kijken of er die dag nog een vliegtuig vertrekt naar een leuke bestemming.
Is dat nou veel goedkoper?
En rond welke prijs ligt een zonnige bestemming?

Ben benieuwd! Lijkt me wel spannend, maar zeker erg leuk om een keer te proberen. :)

Loose

Re: Last minute vanaf Schiphol?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 20:32

Geef hem een schopje. Ik wil het ook weten. O:)

joozz

Re: Last minute vanaf Schiphol?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:10

Heb begin januari last minute geboekt via Neckermann en moest 's nachts mn tickets ophalen bij hun balie. Zag ik iid dat er ook allemaal last second aanbiedingen waren. Was echt goedkoop! Zelf dus geen ervaring mee, maar als het je verder niet zoveel uitmaakt waar je heen gaat is het wel echt een goedkope manier van vakantie!

Misschien kun je eens informeren bij de grotere reisorganisaties? Waar ik iig tegen aanliep met last minute boeken, waren de inentingen die je voor sommige bestemmingen nodig hebt (en die ik dus niet heb...)

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 13:10

Ik heb dat een jaar of 6 geleden een keer gedaan met een vriendin. Wij midden in de nacht naar schiphol. Bleken alle balies pas 's ochtends vanaf een bepaalde tijd open te gaan. Uiteindelijk een leuk reisje kunnen vinden, vlogen alleen wel pas om een uur of 4 's middags. Dus de halve nacht en hele dag op het vliegveld rondgehangen.
Het was best leuk om een keer te ervaren maar echt veel goedkoper was het niet, wij hebben toen nog laten vergelijken op internet en als we 2/3 dagen van tevoren last minute hadden geboekt waren we zo'n beetje hetzelfde kwijtgeweest. Plus dat we dan niet de hele dag op het vliegveld hadden hoeven zitten :+ Geloof me, werden we niet heel vrolijk van, hele dag wachten op een vlucht van 3 uurtjes ofzo.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 20:29

Je moet idd wel vroeg komen.
Ik werk op schiphol in een winkel en loop wel eens langs de balie's.
Vooral Arkefly heeft wel eens leuke tickets, vandaag nog eentje naar Curacau , 2 weken voor 495 euro. Dit was wel om 5 uur in de ochtend!