We zijn er zo een beetje over uit wat we willen doen deze zomer (4 vriendinnen van rond de 20 jaar), en we willen graag een jeugdherberg doen via www.hostelworld.com . Een vriendin heeft hier al 4 goede ervaringen mee. Wat zijn jullie aanraders van landen? Of waar moet je zeker niet gaan? Wij zoeken gewoon iets waar we een bed hebben, een badkamer waar je je zuiver kan maken en waar je geen schrik moet hebben dat er 's nachts kakkerlakken in je mond zullen kruipen...
Lusitana
Geplaatst: 26-01-09 17:27
Portugal is een interessant en goedkoop vakantie land en de hostels zijn okee geloof ik. Vraag WhiteRose eens om haar ervaringen, die heeft het vorig jaar gedaan van noord naar zuid.
Ik ben een tijdje niet meer hier geweest, maar we hebben juist iets moois gevonden en geboekt in Portugal (Albufeira), en ik ben al helemaal aan het aftellen .
Wij zijn een tijdje terug naar Denemarken geweest, en hebben daar in stayoke hostels overnacht. Was echt heel verschillend, van huisjes, een groot complex met kamers en een landhuis met daarin kamers. Echt heel gaaf!
In Denemarken en Zweden zijn de YHA-hostels idd vaak gesitueerd op erg mooie locaties.
In Zweden heb ik op Öland in houten hutjes gezeten (niet primitief overigens), in Laholm in een verbouwd verpleeghuis en nog ergens anders in een historisch pand.