Naar aanleiding van een pbtje die ik vanmiddag kreeg van een andere bokker die in mijn profiel had gezien dat ik in het zelfde lang als haar heb gewoond, was ik wel benieuwd of er misschien meer bokkers zijn die ergens binnen of buiten europa zijn opgegroeid, hoe lang ze daar hebben gewoond, en hun ervaringen en dergelijke!
Dus brand maar los!

Ik zal beginnen: Ik heb van mijn 4e tot mijn 10e in Oman gewoont(1993-1999). Ge-wel-dig. Als je ooit eens in de gelegenheid bent om dat land te bezoeken, vooral doen!! Zo'n mooie natuur, cultuur, zoveel dingen te doen, heerlijk klimaat, echt en super jeugd heb ik daar gehad. Er staan wel wat fotootjes in mijn profiel.
Mijn ouders wonen nu sinds 3 jaar in Nigeria(2005-2011) En gaan nog in elk geval 3 jaar daar blijven dus. Ze wonen daar met mijn broertjes van 8 en 14. Mijn zusje zit op internaar, en mijn broer en ik wonen al op onszelf. Ik ga er af en toe langs. Heeeeeel ander land als Oman, maar ook dit land heeft zeker zijn charmes, al is het een stuk minder vrij en onveilig als Oman, en neit te vergeten een heeeeeel stuk armer en viezer. Maar toch echt heel mooi om een keer te zijn geweest!