Ìk heb in verschillende topics bokkers gezien die in de USA wonen.
Graag zou ik in contact komen met Nederlanders die naar de VS zijn verhuisd. We liepen altijd al met plannen die kant op te gaan na al heel vaak in verschillnede staten te zijn geweest, maar nu hebben we echt besloten om de stap te gaan nemen. Alle tips en do's and dont's zijn welkom
Ik ben vanavond net weer terug gekomen van een weekje Nederland, dus ik ben super moe, maar ik zal kijken of ik van de week nog even een reactie kan plaatsen. Kan je iets specifieker zijn met je vragen?
waarschijnlijk wordt het Arizona, maar dat is nog niet 100% dat ligt nog aan de overname van een eventueel bedrijf daar.
Zijn jullie voor je werk geemigreerd? met paarden of ander werk? en was het moeilijk om je daar aan te passen?
Ik bedoel ik ben al weet ik het hoe vaak in VS gweest maar dan ben je toch in vakantie stemming en dat is niet te vergelijken met als je er echt woont en ook elke dag moet werken en als hier
Ik ben daar destijds voor stage heen gegaan en blijven plakken. Ben wel blij dat ik in CA terechtgekomen ben, omdat ze hier nog enigszins aan dressuur doen. Zou graag ergens wonen waar mijn paarden in een "echt" weiland kunnen, iets groener dus. Maar dan zijn er weer geen wedstrijden, instructeurs etc. (Of woonruimte en stalling is gigantisch duur). Heb gelukkig nu een heel leuk plekje waar mn paarden toch een beetje gras kunnen eten in de zomer, en waar ook de andere pensionklanten dressuurrijden.