GZ: leuk huisje in de Ardennen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bijinn

GZ: leuk huisje in de Ardennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 17:18

Mijn vriend en ik willen in het weekend van 30 jan. t/m 2 febr. graag een huisje huren. We willen in dat weekend graag een uurtje 2 paarden huren voor buitenrit (evt. met begeleiding), mountainbiken en kanoën.

We komen daarmee uit op een huisje in de Ardennen (mijn vriend heeft last van heimwee, dus we willen ook niet al te ver weg), maar ik kan niet echt iets leuks vinden.

Het huisje mag heel simpel zijn, die is puur bedoeld om te slapen Tong uitsteken Budget is ook relatief laag (enkel huur huisje tot € 150,- incl. belastingen e.d.).

Weet er toevallig iemand iets leuks?

Canis

Re: GZ: leuk huisje in de Ardennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 16:20

Wij waren in 2005 in een huis :"Sur Les Sarts" in Cierreux bij Vielsalm.

Het huisje was voor 6 pers. huisdieren waren welkom en ons knolletje kreeg een hele mooie wei met schuilstal. Vanuit het huisje konden we zo het bos in. Een week in juli was toen €350,- inlc 2 honden en 1 paard.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:54

Op www.ardennes-etape.nl staan ontzettend veel huisjes door heel de Ardennen heen.
Wij hebben afgelopen jaar een geweldig vrijstaand huisje op een helling gehuurd voor een hele leuke prijs.
Erg goed bevallen!

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 23:12

Wij zijn afgelopen november in Vielsalm geweest, hebben een appartementje in " De Markies van Vielsalm " gehuurd voor 4 dagen.
We waren toen helemaal alleen en hadden dus het hele huis voor ons zelf ( het appartement is een onderdeel van een B &B), je kan eventueel je paard meenemen ( er zijn stallen die je kan huren, alhoewel ze het niet aanraden, als je paard niet gewend is aan het heuvelachtige gebied), geweldig kunnen wandelen, en in buurt genoeg mogelijkheden om de mountainbiken .
http://www.demarkiesvanvielsalm.nl
En niet onbelangrijk, wij waren binnen 2,5 uur op plaats van bestemming Haha! .