Het grote probleem is echter het budget, gezien wij maar 'arme' studentjes zijn en we dus niet boven de 500 euro, heel misschien 600 euro in totaal(dus voor alles van de hele reis) uitkunnen. Nu zou dat te regelen zijn als we goed uitkijken naar promo's en andere kortingen. Alleen wat we nu zien, komen we automatisch op ten hoogste een 3* sterrenhotel uit.
Ik heb echter van diverse mensen gehoord dat als je naar een land als Egypte of Tunesië gaat, je minstens 4* moet nemen, omdat het lager gewoon een drama is kwa bv hygiëne. Mijn vraag is dus als mensen hier ervaring in hebben. In principe vragen we niet veel, de kamer moet absoluut niet groot zijn, gewoon een bed, zuiver water en fatsoenlijk toilet (en niet 3 weken in het ziekenhuis wegens enge ziekte opgelopen van het behangpapier

Heeft iemand anders nog ideeën om met een beperkt budget een vliegreis te maken? Zoals gezegd, we hoeven geen luxehotel te hebben, gewoon een gezonde slaapplek. En een mooie omgeving, dat mag zowel natuur als stad zijn etc, het liefst bij het water. Iemand zei ook iets over in een gastgezin logeren(wat ons in principe heel fel aantrekt omdat we het toch vooral voor de cultuur doen) maar hij wist niet meer hoe het werkte en volgens mij kan dat sowieso alleen maar als je alleen reist en iets te doen hebt(taalcursus, uitwisseling, vrijwilligerswerk..)
En als ik onmogelijk eisen stel vrees ik dat we dit jaar toch nog maar eens dichter bij huis moeten blijven

edit: we zullen waarschijnlijk ergens in juli zitten. Mits niemand herexamens heeft en we last-minute gaan zouden we ook augustus kunnen nemen.