Als je voor het eerst gaat heb je denk ik zelf al leuke spots gevonden! Verder is Covent Garden iid erg gezellig, misschien een musical (ik ben van het voorjaar naar de Lion King geweest, echt mooi) In NL zijn musicals vaak erg duur, maar als je in Londen genoegen neemt met een wat mindere plek (bijv. heel hoog maar wel met goed zicht) kun je voor een schappelijke prijs een musical bezoeken.
Verder zijn de Royal Mews (koninklijke stallen) bij Buckingham Palace voor paardenliefhebbers ook leuk om even te kijken. Weet niet of het nog steeds kan, dat ik die bekeken heb is voor mij alweer een hele tijd geleden.
En hoe cliche ook, maar als je voor het eerst in Londen bent vind ik Harrods ook wel leuk om even te zien. Vooral de dierenafdeling is erg grappig om te zien... een enorme collectie katten en hondenkleding hihi.
Ik vind het zelf wel handig om zo'n toeristenboekje te kopen (bijv. 100% Londen of ANWB ofzo) zijn niet zo duur en daar staan alle openingstijden/routes enz duidelijk in. Volgens mij voor nog geen 10 euro heb je zo'n boekje.
Wat betreft winkelen, ligt beetje aan jullie interesses op winkelgebied.. zijn hele mooie chique winkels/warenhuizen (duur!), maar ook voor minder geld zijn er erg leuke winkels te vinden. Verder zijn er ook veel speciaalzaakjes (bijv. porcelein enz) Dus net wat je zoekt!
Pff... kan nog wel even doorgaan (ben wel Londenfan), mocht je wat meer willen weten, let me know!
Veel plezier iig!