Lange tussenstop Seoul; tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Lange tussenstop Seoul; tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 19:48

Het is eigenlijk een overnachting, maar slapen kan in het vliegtuig (11 uur voor Seoul en 11 uur na Seoul) wel dachten wij zo Haha! Dus: wij zitten van 20:10 tot 10:30 in Seoul, ís er dan wat te doen daar? We hebben zo'n 10 uur dus. De heenweg hebben we maar 3 uur wachttijd, dus het lijkt ons niet verstandig om dan het vliegveld te verlaten..

Of is Korea zo eng dat we maar beter spelletjes kunnen gaan spelen op het vliegveld? Vork

moeshie

Re: Lange tussenstop Seoul; tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:02

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:04

Hmm. Ik heb destijds op mijn vlucht naar Nieuw-Zeeland een overstaptijd van 7 uur in Seoul gehad. Heb nog uitgezocht of het de moeite waard was om de stad in te gaan, weet eigenlijk niet meer wat de reden was dat ik het niet heb gedaan, te omslachtig ofzo. Paar jaar eerder in Hong Kong heb ik het wel gedaan, toen moest ik 12 uur wachten en het vliegveld zat daar toen nog midden in de stad.

Ik heb in Seoul iig de tijd gedood met het kijken van Koreaanse soaps in een of andere wachtruimte. Op de terugweg had ik maar 3 uur overstaptijd, dat was te doen. Clown

Ga je naar Nieuw-Zeeland trouwens? Met Korean Air?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 11:28

Ja, klopt Lachen
Maar aan de ene kant lijkt het me wel gaaf om Seoul in te gaan, maar aan de andere kant wel heel eng Nagelbijten / Gniffelen Wat voor mensen zijn die koreanen?

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 11:30

Ik werk bij dat ene grote merk waar veel Koreanen werken... En geloof ze zijn best apart! Wel erg vriendelijk en erg netjes!

Wat er te doen is weet ik niet! Veel plezier iig!