Beachmasters Jongerenreizen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Escada

Beachmasters Jongerenreizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 21:23

Hallo Doei!

Ik ga misschien volgend jaar in Augustus naar Spanje via Beachmasters, hebben jullie er ervaring mee? Moet je veel dingen ervoor regelen en zijn er veel extra kosten? En hebben jullie ervaring met dit hotel?
Als ik op Beachmasters.nl bereken wat de kosten zijn van het hotel:

Appartementen Dosjoimi
10 daagse busreis op basis van logies, met vertrek op 17 augustus 2009.
Reissom
€1743,00

Reissom (7x249,00)
€1743,00

Toeslagen
€22,50

Reserveringskosten
€20,00
Calamiteitenfonds
€2,50

Totaal
€1765,50

Zijn dit echt alle kosten? Komt er niks bij als we er moeten afrekenen enz. Clown ?
En een 10daagse busreis, betekent toch niet dat we 10 dagen lang in ene bus zitten Clown ?

http://www.beachmasters.nl/jongerenreiz ... voer%3Dbu#

Dit hotel sprak me erg aan omdat we dan met zijn allen in 1 appartement kunnen, het strand, de discotheken en de supermarkt is lekker dichtbij en de prijs valt ook reuze mee Knipoog

Sorry voor de vele vragen, ben erg benieuwd hoe dat allemaal gaat Knipoog

PPPeet

Re: Beachmasters Jongerenreizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 10:38

Ik ben een aantal jaar geleden met Beachmasters naar Blanes geweest. Vond het echt super goed geregeld. Er is daar een jonge reisleiding waarbij je altijd terecht kunt. Verder organiseren ze ook verschillende leuke dingen zoals onder andere een kroegentocht op de eerste avond. Ben je meteen een beetje bekend met alles en leer je ook snel nieuwe mensen kennen Lachen
Ik heb verder geen ervaring met andere jongerenreis organisaties maar ik heb echt niks aan te merken op beachmasters Lachen

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:43

beachmasters is goed hoor...

dat zijn je totaal kosten ja komt verder niks overheen nog
tenzij je reisverzekering en anuleringsverzekering erbij doet

dit kun je ook bij je eigen verzekeraar doen, je kunt er ook voor kiezen om deze niet te nemen maar dat zou ik wel doen want je weet maar nooit wat er gebeurt

p.s. beachmasters is vergeleken met gogo, x-travel, traxs e.d. wel erg duur naar mijn mening
ik zou als ik jou was eens rondkijken bij gogo e.d. die zijn vaak goedkoper Knipoog

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:45

Jongen uit mijn klas werkt er als reisleiding.. Klinkt mij als een goede organisatie. Ben zelf via gogo geweest, 2 jaar geleden. Dat was oke, maar niet super.. Denk dat beachmasters beter is.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:52

De kosten die je hier hebt neergezet, zijn de kosten voor de reis en in principe ben je daarmee onder de pannen..Als ik me echter niet vergis, heeft Beachmasters ook altijd een partypakket o.i.d. in de aanbieding..Dit houdt in dat je ter plekke een bepaald bedrag betaalt en je krijgt daar dan een aantal activiteiten voor, plus het vervoer..Ik ben zelf vorig jaar met Gogo naar Kroatië geweest en in hun pakket zat bijvoorbeeld een BBQ, een partycruise (heledag partyen op een boot Haha!), meerdere beach party's etc..Hoe de precieze invulling van het Beachmasterspakket is, weet ik niet, dat zul je zelf even moeten uitzoeken..Het staat volgens mij ook wel in het boek van Beachmasters..

Verder moet je nog wel rekenen op kosten van evt. excursies (waterparken etc.) die je misschien wilt gaan maken..

Tot slot: een tiendaagse busreis houdt in dat je in totaal 10 dagen weg bent en dat je met de bus naar je bestemming reist Lachen De reis zit dus bij die tien dagen in Lachen

Alvast veel plezier!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:10

renee16 schreef:
Jongen uit mijn klas werkt er als reisleiding.. Klinkt mij als een goede organisatie. Ben zelf via gogo geweest, 2 jaar geleden. Dat was oke, maar niet super.. Denk dat beachmasters beter is.

Ik vind Gogo echt supergoed geregeld. Ga altijd met Gogo, nooit problemen en ook niet al te duur.

PreciousViva

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 21:10

Ik ben afgelopen zomer met beachmasters naar Blanes, camping La Masia geweest. Ik vond het echt super goed geregeld, je wordt goed ontvangen op de bestemming en krijgt een soort informatiemiddag (duurt een uurtje ofzo) met een drankje (sangria Knipoog) en krijg je informatie over de activiteiten die je allemaal kan doen en wanneer je waar de reisleiding kan vinden. Mijn reisleiders afgelopen zomer waren zéker relaxed! Heel goed contact meegehad. Zaten ook op de camping dus was écht heel gezellig.
Tuurlijk zit je niet 10 dagen in de bus! 1 nacht heen en 1 nacht terug en de rest ben je op je bestemming.
De kosten die je aangaf zijn het vrijwel allemaal alheowel er nog wel borg bij komt die je na inlevering van je sleutel weer terugkrijgt. Beachmasters is net zo duur als andere organisaties. x-travel was duurder. De busreis gaat ook heel vlot bij ons zelfs zonder files en met eetstop! Het zijn ook voor jongerenreizen goede bussen. Als je ergens bovenin nederland opstapt heb je wel kans dat je vaker moet stoppen om andere mensen in andere plaatsen op te halen. In eindhoven stop je eigenlijk alleen in nederweert (wij alleen daar op de terugweg).
Beachmasters was voor mij helemaal super!

Amberrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 21:24

Ja beachmasters is heel goed en ook niet zo duur hoor ik van veel mensen!
Ik wil zelf ook graag met een clubje vriendinnen naar spanje deze zomer, maar niemand van ons is dan 18. Allemaal 16 of 17, denken jullie dat dat uitmaakt?

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 21:56

Vandaag van ene vriend van mij gehoord dat we het beste gewoon naar een reisbureau kunnen gaan en daar informatie vragen en onze vakantie boeken. Ze weten van beachmasters, alleen moet er wel iemand 18 zijn Knipoog Gelukkig word me vriend 18 over 2 weken. Ik ga dus gewoon naar het reisbureau en ik zie het allemaal wel Clown

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 22:07

Amberrr schreef:
Ik wil zelf ook graag met een clubje vriendinnen naar spanje deze zomer, maar niemand van ons is dan 18. Allemaal 16 of 17, denken jullie dat dat uitmaakt?

Volgens mij heb je dan alleen toestemming van je ouders nodig.

PreciousViva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 16:33

Amberrr schreef:

Nee hoor, ik was ook 17!
Er zijn genoeg jongeren daar die nog maar 16 waren!
No problemo!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:25

@Amberrr: Ik was dit jaar 16 jaar en ging met allemaal mensen van 18, ik voelde me toch wel een jonkie daar maar het kon prima. Lachen Je komt gewoon alle discotheken in dus dat is geen probleem verder.

@TS: Hou er rekening mee dat je ook nog eten moet betalen, je gaat op basis van logies dat betekend dus dat je voor je eigen eten moet zorgen!
Je zit ongeveer 7 dagen daar, dat had ik in ieder geval vorig jaar. Ik vond het vrij weinig want er is genoeg te zien en te doen!
Wij hebben vorig jaar via solmartours.nl geboekt en alles was perfect geregeld, ik weet niet hoe het met beachmasters zit maar als ik ervaringen van andere mensen hoor is het goed!

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 19:55

Mowoah schreef:
@Amberrr: Ik was dit jaar 16 jaar en ging met allemaal mensen van 18, ik voelde me toch wel een jonkie daar maar het kon prima. Lachen Je komt gewoon alle discotheken in dus dat is geen probleem verder.

@TS: Hou er rekening mee dat je ook nog eten moet betalen, je gaat op basis van logies dat betekend dus dat je voor je eigen eten moet zorgen!
Je zit ongeveer 7 dagen daar, dat had ik in ieder geval vorig jaar. Ik vond het vrij weinig want er is genoeg te zien en te doen!
Wij hebben vorig jaar via solmartours.nl geboekt en alles was perfect geregeld, ik weet niet hoe het met beachmasters zit maar als ik ervaringen van andere mensen hoor is het goed!

Was je zelf ook in de plaats Lloret de Mar dan Knipoog Want als er zoveel te doen is ga ik 13 dagen Clown

oester

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:40

Ik word zelf een beetje gestoord van beachmasters..
Ze regelen wel alles goed, daar heeft iedereen gelijk in maar ze zijn zo ontzettend opdringerig :S
Afgelopen jaar ook met beachmasters geweest en we hadden niks van hun 'partypakket' besteld omdat we al weten wat het is er de jaren ervoor er niks aan hadden gehad. (De kroegentocht kende we toen ondertussen wel) Nou toen ze het zagen werden ze al bijna boos.. En daarna hadden we een briefje op onze deur of we nog even langs wilde komen, omdat er dingen miste.. Jaja 3 x raden waar dat over ging.

Nouja dat ligt natuurlijk wel aan de mafkezen die er toen waren natuurlijk, maar ik zit nu naar vakanties te kijken en dan valt het wel heel erg op dat GOGO wel veel goedkoper is.

Maare vergeet je niet dat er dan sowieso al 2 dagen van de 10 afgaan omdat je wel ff onderweg bent met de bus! :)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:44

@ Oester, dat opdringerige heeft Gogo ook. Meteen bij aankomst zo'n bijeenkomst enz. Wij gaan er nooit naar toe, kunnen ze je ook niks aansmeren.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 21:45

Ik vond GoGo duurder als we naar Spanje gaan juist :+

oester

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:49

Ja wij gaan ook maar niet meer naar die bijeenkomsten ;) Maar ze werden gewoon bijna agressief!

@ Negra_Lover Haha nouja dat kan, was misschien dan alleen de bestemmingen die ik aan het bekijken was, scheelde zowat 200 euro!

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 20:51

Dit jaar ga ik met beachmasters naar Blanes!
Gogo was ietsjes duurder ;)

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 00:43

beachmaster vind ik een goede reisorganisatie niks op aan te merken.
als je 1 x naar zo'n bijeenkomst bent geweest dan hoef je er verder nooit meer heen, want ze zijn allemaal het zelfde.
en je kunt zelf ook dingen gaan regelen zoals safari's en tochten. vaak lopen er ook mensen bijvb. op strand die dit ook verkopen maar dan miss stukken goedkoper.

Alleen snap ik echt niet waarom je met de bus gaat, ik ben 1 x na Kroatie geweest was ook met de bus, maar echt waar 1 x nooit weer!! :P
dat lange zitten werd ik niet goed van, ga in vervolg nu gewoon door de lucht, bevald me veel beter :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 01:02

Ik ben met een vriendin via Sunweb naar kroatie geweest, daar aangekomen bleken ze ons bij de GoGo tours groep in te hebben gedeeld, ivm dat we dan ook reisleiding zouden hebben. Moet zeggen dat dat wel heel prettig was, maar we moesten idd ook naar een bijeenkomst en er werd van alles georganiseerd. Maarja, we hadden er expliciet voor gekozen met Sunweb te gaan en niet met een jongerenreis, zodat we niet verplicht waren met een groep mee te hoeven doen. Maarja, dat ging dus niet helemaal zoals geplanned. Al met al heb ik wel een leuke tijd gehad en we konden makkelijk en goedkoop excursies regelen via de reisleiding, dus dat was zeker een pluspunt! Wat ook scheelde, was dat de reisleiding bij ons in het vliegtuig zat en het voor hun ook de 1e keer in kroatie was, ze waren toen nog heel erg dingen aan het regelen en uitzoeken voor het hoogseizoen, waardoor ze tegenover ons niet zo opdringerig waren, omdat ze nog wat "zoekende" waren met het hoe en wat in kroatie.

Ilse_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:32

Wij gaan naar precies hetzelfde appartement ook met Beachmasters!
Afgelopen week geboekt, ging heel makkelijk. Ikzelf ben dan ook nog geen 18, maar ben wel de hoofdboeker en dan kan je ook gewoon boeken :) Het zou alleen kunnen dat ze mn ouders bellen, maar die geven toch wel toestemming...

Ik weet niet of je al geboekt hebt?? Wanneer gaan jullie dan? :D

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 20:14

Even nog ene vraagje, als je het wilt boeken bij een reisbureau. Is er advies enz vragen gratis? En moet je de resi gelijk betalen als je wilt boeken? Kan het ook in termijnen? :o

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 18:44

wij gaan waarschijnlijk ook naar dat hotel. mits dat iedereen mag van ouders.
maar is daar ook iemand aanwezig van beachmasters voor vragen en als er wat zou zijn?
zo iets hoorde ik namelijk

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 19:40

Ik ben dit jaar helaas niet op vakantie geweest met beachmasters, maar heb wel wat geinformeerd en ik begreep dat elke 'groep' die naar spanje gaat een eigen reisleider meekrijgt die ook in het hotel of in de buurt slaapt en als je vragen hebt of je wilt iets doen kan hij je helpen ;)

PreciousViva

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:41

Per vakantiebestemming zijn er ongeveer 5 reisleiders aanwezig.
Bij vertrek krijg je een busnummer en wordt je naam e.d. gecontroleerd. Bij aankomst wachten er al reisleider op je..en dan kan de pret beginnen xD