Ervaringen last minutes? (Zomer)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Ervaringen last minutes? (Zomer)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 14:03

Hello bokkers!

Mijn vriend en ik zijn een beetje aan het denken wat ze voor deze zomervakantie willen gaan doen. Eigenlijk willen we gewoon naar Schiphol karren en daar een vlucht pakken met een last minute voor weinig, maar dat is toch wel een gokje!

Zijn er bokkers die hier ervaring mee hebben, en of je nog op een beetje goede plek terecht komt dan?
Thanks!

(Land enzo maakt trouwens niet echt veel uit, we hebben echt een soort van blanco en een budget van ong. 400 pp. voor een vakantie van 8 dagen)

Annemiekbram

Re: Ervaringen last minutes? (Zomer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 17:20

hier meld zich een lotgenoot...wij zijn ook zoiets van plan..maar hebben totaal geen ervaring met reizen ed...

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 13:26

last minute zijn meestal duurder dan dat je nu al gelijk boekt. ik werk zelf op het reisbureau dus weet hoe het werkt. je hebt een vliegtuig met 100 stoelen, de eerste 10 worden verkocht zonder toeslag, de 10 erna met 10 euro toeslag en zo met hogere toeslagen tot het toestel vol zit. als je dus een last minute hebt, heb je 1 van de laatste stoelen en daar zit dus ook de meeste toeslagen op. nu heb je nog de vroegboekkortingen enzovoort.
bovendien gaan veel mensen vroeg boeken dus zit het toestel snel vol en zal er niet veel plek meer zijn in de toestellen. de meeste zullen dan wel vol zijn.

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:32

Ik heb afgelopen jaar een lastminute geboekt, maar wij gingen echt in het hoogseizoen en er was heel weinig keuze.. ik zou het dus niet zo snel weer doen in het hoogseizoen, daarbuiten misschien wel.

iingee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 19:14

wij doen het ook wle eens.
mijn moeder kijkt zo ong. 2 maanden van te voren wanneer ze weg wil, op internet. en dan zoekt ze meerdere dingen op wat ons leuk lijkt.
en dan blijft ze daar elke dag op kijken. per dag of week kan de pijs erg varieeren, en als je denkt dat het een goede prijs is dan moet je gelijk gaan boeken.
wij hebben er hele goede ervaringen mee! Ja

als je meer wil weten moet je het maar zeggen! Lachen